Gå til innhold

Princess by day, slut at night.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bamseklemmer skrev (30 minutter siden):

Ja det var dumt, du var nok ei princess, men kanskje du ikke var tydelig nok med at du er slut at night?

Nei går ikke med svært skilt at jeg er slut at night får bare gamle griser etter seg og mannfolk som bare ute etter sex. Jeg skal ha full pakke eller ingenting. 

Anonymkode: 7cd4a...9d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei går ikke med svært skilt at jeg er slut at night får bare gamle griser etter seg og mannfolk som bare ute etter sex. Jeg skal ha full pakke eller ingenting. 

Da kan jo jeg umulig være en gammel gris siden jeg ikke valgte deg bare for sex?

"...du tok ikke sjansen da du hadde den. Dumt for deg😂" den var jo søt da, en slags søt hevn for at jeg ikke valgte deg🙈

Etter en liten tenkepause finner jeg ut at jeg aldri har lovet noen forhold, så den der var en skivebom...

Skrevet
On 1/17/2021 at 9:38 AM, AnonymBruker said:

Kommet frem til hva slags mann jeg vil ha. Behandlet som prinsesse på dagen og føle seg godt tatt vare på og beskyttet. Og bind meg gjerne fast på kvelden ...

Er det sært?

Jeg er godt voksen🙈

Det er her du vil få et problem.

Anonymkode: 157db...16b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 10.52):

Tenker at du er litt dum og uopplyst. Hvorfor bruke ord som «slut», hvorfor er det nødvendig å rakke ned på kvinners seksualitet? Snakk om internalisering. 

Virker også teit å bruke engelske ord, litt usikker på om du forstår hva det betyr også. 

Og behandles som en prinsesse? Hva skiller det fra å bli behandlet som folk? Han skal vel ikke gå i livré, bukke og skrape... Tipper det du er ute etter er en som er snill og omsorgsfull - som ser når du er sliten og gjør gode ting for deg, tar mer enn sin del av børa i blant, slik at du kan gjøre det samme for ham. 

Anonymkode: 80ba1...d09

Whores in this house
There's some whores in this house
There's some whores in this house
There's some whores in this house (Hol' up)
I said certified freak, seven days a week
Wet-ass pussy, make that pullout game weak, woo

https://genius.com/Cardi-b-wap-lyrics

Anonymkode: dce65...9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...