Holly Hobbie Skrevet 13. august 2005 #1 Skrevet 13. august 2005 Har begynt aa legge om kosten til lav GI. Har noen oppskrifter, men trenger flere etterhvert! Saerlig til kaker og desserter.... Noen som har en god brownie-aktig oppskrift? Eller sjokolademousse? Kan godt presentere mine oppskrifter ogsaa hvis det trengs! Haaper det er noen lavglykemikere her inne!
Brunhilde Skrevet 13. august 2005 #2 Skrevet 13. august 2005 Hvis du stikker innom denne siden så skulle du finne noe som er av interesse, vil jeg tro. Videre vil jeg anbefale denne siden, men her er det en blanding av oppskrifter, noe er Lindberg og noe er Atkins og noe er noe mellom dette. Du får lese og se! Lykke til med prosjektet!
Holly Hobbie Skrevet 15. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2005 Tusen takk, Brunhilde! Den andre siden der var ny for meg! Lagde forresten en supergod appelsinmousse i helgen etter oppskrift i Hjemmets bilag...nam!
NullHull Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 www.tasteline.com er en veldig flott svensk matside, og når jeg gjorde et søk der på oppskrifter med lav GI fikk jeg opp denne listen. Kanskje du finner noe der, dersom ikke språket er noe problem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå