AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #61 Skrevet 19. januar 2021 Husker dere Kim Rune? Alle eldre damer elsket ham. Jenny Langlo har spilt i musical (Le miserable bl.a). Hun ga ut plate, men det ble ikke det helt store. Isabella Leroy, Håkon Njøten, og han som kunne fly 😄 (I can fly, i can flyyyy!!) Anonymkode: 6f697...f89 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #62 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Husker dere Kim Rune? Alle eldre damer elsket ham. Jenny Langlo har spilt i musical (Le miserable bl.a). Hun ga ut plate, men det ble ikke det helt store. Isabella Leroy, Håkon Njøten, og han som kunne fly 😄 (I can fly, i can flyyyy!!) Anonymkode: 6f697...f89 Kim Rune var vel også med på the voice for noen år siden hvis jeg husker riktig. Anonymkode: 8a3aa...fec
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #63 Skrevet 20. januar 2021 Måneskinn skrev (På 19.1.2021 den 20.24): Og mange av oss syns hun burde blitt med videre, da stemmen hennes var av de beste både det året og andre år. Heldigvis har hun jo skaffet seg en karriere etterpå, med et lite dytt fra Idol. Syns hun er helt fantastisk og en av våre beste tekniske sangere. Maria har jo hatt karriere siden hun var elleve og flytta fra Senja til Oslo da hun fikk hovedrollen i Annie. Anonymkode: c0fc1...2c7 4
Måneskinn Skrevet 21. januar 2021 #64 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Maria har jo hatt karriere siden hun var elleve og flytta fra Senja til Oslo da hun fikk hovedrollen i Annie. Anonymkode: c0fc1...2c7 ja det vet jeg jo. Men det ble vel mer fart etter Idol - flere som fikk vite om henne
Amatariel Skrevet 22. januar 2021 #65 Skrevet 22. januar 2021 Husker Rebekka og Orji fra 2003! Og det var veldig gøy at Alexander og Vivian var et par. Var overraskende at Vivian røk ut først, mener jeg, fordi hun virket som den sterkeste av dem lenge. Før det viste seg at han var bedre til å synge ♥ Ellers er det vel de som ikke akkurat kom så langt som er mest minneverdige... les: Maaaali! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå