Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lykkelig som singel. Er i 30 årene, føler press for å finne riktig partner og få barn. Jeg har liten tro på at forholdet vil vare livet ut dersom jeg finner en og får barn med han. Av den grunn vil jeg ikke ha en mann. 

hva skal jeg gjøre? Føler at jeg må bestemme meg i nærmeste fremtid. Vil jeg finne ekte kjærlighet eller skal jeg satse på den ekte kjærligheten jeg har til meg selv nå? 

Anonymkode: 5fa9d...b87

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ikke finne ekte kjærlighet.

Anonymkode: 7a2a4...b4e

• Liker 1
Skrevet

Om du er lykkelig som singel, så lev livet som singel og ikke bry deg om hva andre måtte mene om det.

• Liker 1
Skrevet

Mine tarot kort sier at du vil plutselig treffe den du skal få familie og barn med, det skjer ut av intet og når du ikke leter, så vil han stå der. Du vilkjenne spenning og tiltrekning så for all del slå til og be fyren ut på date. Du vet det når det skjer og det skjer snart. Forbered deg.

Anonymkode: e876a...52f

Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (5 timer siden):

Om du er lykkelig som singel, så lev livet som singel og ikke bry deg om hva andre måtte mene om det.

Jeg gjør i grunn ikke det. Er bare at jeg må alltid forklare meg om hvorfor jeg er singel og ikke dater. Folk forstår ikke, de tror at ingen vil ha meg eller noe er galt med meg. Eller så tror de at jeg er kravstor, dater feil menn osv. Det er ikke det det handler om. Jeg kan bli i et forhold hvis jeg vil, og kan lett fikse dates. Er bare ikke interessert for tiden og fremtiden min ser lyst ut enn så lenge. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mine tarot kort sier at du vil plutselig treffe den du skal få familie og barn med, det skjer ut av intet og når du ikke leter, så vil han stå der. Du vilkjenne spenning og tiltrekning så for all del slå til og be fyren ut på date. Du vet det når det skjer og det skjer snart. Forbered deg.

Anonymkode: e876a...52f

Hahah morsomt, jeg tror på noe mer mellom himmel og jord. Men det skal litt til før jeg skal tro på tarotkort og spådom. Jeg tror på at enkelte kan ha evner til å spå/tenke seg frem til noe i fremtiden, men det er fordi de er reflekterte mennesker og kan se flere sammenhenger i en gitt situasjon. Har blitt spådd før, det er gøy! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 1.44):

Du vil ikke finne ekte kjærlighet.

Anonymkode: 7a2a4...b4e

Jeg tror på ekte kjærlighet fordi jeg føler det for mine aller nærmeste😁 tviler på at jeg klarer å gi det samme til en randome mann og/eller omvendt. 

Skrevet

Høres ut som du nyter singeltilværelsen din og så lenge du ikke har det savnet eller behovet etter noe kjæreste så syns jeg du skal gjøre akuratt det du føler er best i ditt liv🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg gjør i grunn ikke det. Er bare at jeg må alltid forklare meg om hvorfor jeg er singel og ikke dater. Folk forstår ikke, de tror at ingen vil ha meg eller noe er galt med meg. Eller så tror de at jeg er kravstor, dater feil menn osv. Det er ikke det det handler om. Jeg kan bli i et forhold hvis jeg vil, og kan lett fikse dates. Er bare ikke interessert for tiden og fremtiden min ser lyst ut enn så lenge. 

Du trenger ikke forklare det.

Du kan bare si jeg trives som singel og det er alt jeg har å si om den saken.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 5.30):

Hvorfor sier du bare ikke det da? Det sier jeg når folk spør. Jeg orker ikke akkurat nå, og jeg trives godt alene. 

Anonymkode: be36a...0b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...