AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Er du i et forhold fordi du ønsker barn eller er det kun ‘tidsfordriv’ til du finner ei du virkelig vil ha som mor til dine barn? Ser at damer blir single etter mange år fordi kjæresten ikke ønsker barn med henne. Anonymkode: 94790...2a8
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Slikt burde man avklare i begynnelse av forholdet. Svært viktig! Anonymkode: 4ca82...bda 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slikt burde man avklare i begynnelse av forholdet. Svært viktig! Anonymkode: 4ca82...bda Ja, man er jo sammen for å stifte familie? Eller? Syns det er trist at stadig flere kvinner i slutten av 20 årene opplever det, også kvinner i 30 årene. Anonymkode: 94790...2a8 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slikt burde man avklare i begynnelse av forholdet. Svært viktig! Anonymkode: 4ca82...bda Tviler på at de som bruker dama som tidsfordriv mens de venter på at den rette, som de vil ha barn med, skal dukke opp, ønsker å avklare det i starten av forholdet. Da vil jo dama enten ikke ha noe forhold, eller bare være FFs. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er du i et forhold fordi du ønsker barn eller er det kun ‘tidsfordriv’ til du finner ei du virkelig vil ha som mor til dine barn? Ser at damer blir single etter mange år fordi kjæresten ikke ønsker barn med henne. Anonymkode: 94790...2a8 Det som er markert: "Er du i et forhold med den personen du ønsker barn med" burde det stått. Folk misforstår hva du spør om i HI. Du spør ikke om de ønsker barn eller ikke, som noen ser ut til å tro, men om de bruker dama si som en midlertidig kjæreste til noe bedre dukker opp. Anonymkode: 09360...94a 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, man er jo sammen for å stifte familie? Eller? Syns det er trist at stadig flere kvinner i slutten av 20 årene opplever det, også kvinner i 30 årene. Anonymkode: 94790...2a8 Nå er det jo ikke slik at den eneste grunnen til brudd i voksen alder er at mannen har lurt dama. Tiden de har vært sammen er ofte det største problemet. Det tingene som gjorde at man ikke passet sammen, er lette å overse de første årene, men jo lenger man er sammen, jo tydeligere blir problemene. Det kan ta noen år før problemene i forholdet mellom to som ikke passer sammen blir så store at det fører til brudd. Man utvikler seg jo også en del gjennom 20-årene spesielt, så mange par utvikler seg dessverre i motsatt retning. Kanskje de var en kjempegod match da de var umodne 20-åringer, men som 30-åringer er kanskje kvinnen en ansvarsfull voksen, som tar ansvar for alt i hus og hjem, mens mannen ikke har utviklet seg noe særlig de siste årene, fester hver helg og sitter på sofaen og gamer nesten hele tiden. Anonymkode: 09360...94a 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, man er jo sammen for å stifte familie? Eller? Syns det er trist at stadig flere kvinner i slutten av 20 årene opplever det, også kvinner i 30 årene. Anonymkode: 94790...2a8 De ønsker nok i utgangspunktet barn med henne, men så finner de etter hvert ut at de ikke vil det likevel. Anonymkode: e2fe3...3b9
Katten.2.0 Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 Jeg er i forhold fordi jeg vil være med henne. Fuck barn. 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 Dersom de ble sammen i tyveårene så er vel barn gjerne en ganske fjern tanke man ikke trenger forholde seg sånn veldig seriøst til akkurat der og da. Samtalene blir vel gjerne mer sånn at joda, barn vil man jo ha - "en dag". Flere år senere når denne dagen har kommet, ifølge den ene parten iallfall, så har kanskje forholdet eller følelsene endret seg, man innser at dette ikke er personen man skal være sammen med resten av livet, eller man innser kanskje at man ikke har lyst på barn engang. Det betyr ikke at forholdet var tidsfordriv, at de hadde planlagt fra starten av å dumpe dama når det var på tide med barn. Så slu er ikke folk, og de kan heller ikke se inn i fremtiden hva de føler da, så de ser bare hva fremtiden bringer. Anonymkode: 77302...f42
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #9 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er du i et forhold fordi du ønsker barn eller er det kun ‘tidsfordriv’ til du finner ei du virkelig vil ha som mor til dine barn? Ser at damer blir single etter mange år fordi kjæresten ikke ønsker barn med henne. Anonymkode: 94790...2a8 Ingen av delene. Jeg er i et forhold for kjærlighetens skyld. Jeg er i et forhold fordi jeg elsker henne, og hun elsker meg. Så får barn komme som en tilfeldighet. Hvis ikke, så får det bare være. Anonymkode: f2db9...f37 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #10 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Slikt burde man avklare i begynnelse av forholdet. Svært viktig! Anonymkode: 4ca82...bda Helt sant! Her tok jeg det opp veldig tidlig i forholdet at jeg ønsker ett barn til,å om han ikke ønsker det samme så ønsker ikke jeg å forsette forholdet. Her var han heldigvis posetiv til å få ett barn Å nå blir vi samboere om noen månender 😄 Anonymkode: bca7e...805
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #11 Skrevet 17. januar 2021 Barn var aldri grunn for at jeg gikk og ble i forholdet med ei dame. Anonymkode: a3405...e73 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #12 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, man er jo sammen for å stifte familie? Eller? Syns det er trist at stadig flere kvinner i slutten av 20 årene opplever det, også kvinner i 30 årene. Anonymkode: 94790...2a8 Langt i fra alle (par) ønsker barn. Anonymkode: d559e...cab 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå