AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Jeg ble gjennom store deler av oppveksten voldtatt av en mann i familien. Han har endelig fått fengsel og 10 andre ofre stod fram . Har veldig lyst til å ha en kjæreste, men kvier meg for sex. Ikke for det, jeg elsker sex. Men kvier meg for hvordan jeg skal fortelle om dette til en partner. At jeg av og til under sex kan få flashbacks og blir redd og føler meg ukomfortabel. Og jeg har et syn på meg selv som "skitten" siden dette har skjedd med meg, så får helt angst av at menn skal behandle meg deretter om de vet hva som har skjedd. Hvordan ville du som mann reagert om dama fortalte om overgrep? Ville det formet sexlivet? Anonymkode: 1d5a7...e8b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Jeg har samme erfaring som deg. Får også flashbacks og begynner å gråte under sex og føler meg skitten. Jeg fortalte mannen min det når jeg var klar for det og stolte på han. Det som var viktig for meg var at vi stoppet sexen når jeg fikk flashbacks, at han visste og skjønte at det ikke var hans feil og at det var normalt. I tillegg vet han veldig godt hva jeg ikke vil gjøre og respekterer det. Han vet også at jeg alltid må dusje før og etter sex, da føler jeg meg bedre. Har du funnet deg en mann som er den "rette" så vil han takle det helt fint og respektere dette. Anonymkode: 17021...c1e
Lush Lips Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 (endret) Jeg har også samme erfaring som dere to over meg her. Men har ikke slitt med flashbacks under sex. Har fortalt mannen min og tidligere kjærester om bagasjen min, og samtalen er jo selvfølgelig alltid litt vond når det står på. Har ikke opplevd at det har vært et problem for han. Når det kommer til flashbacks vil jeg absolutt råde dere begge til å oppsøke traumeterapi. Har gjort det selv med godt resultat. Men det varierer vell fra person til person. Men man kommer sjelden noen vei uten å prøve. Sender styrketanker til dere begge ❤️ Endret 17. januar 2021 av Lush Lips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå