Gjest Gjest Skrevet 13. august 2005 #1 Skrevet 13. august 2005 Ha fått en kvise... i begynnelsen var den skikkelig vondt... så begynte jeg å klemme, klarte ikke å styre meg... fikk ut noe etter endel små plukk. det ble jo et lite sår tilslutt selvfølgelig... har smørt på brulidinekrem og litt aloe vera. nå er det blitt sånn skorpe, men den er fremdeles vondt, tror det er mer som vil ut der... men har klemt og klemt funker ikke. gjør bare jæ... vondt. men skal jeg bare la skorpen være... hva vil skje med bakteriene som er der fremdeles? håper det vil gro ny hud der raskt... tørr jo ikke gå ut... har på et plaster der faktisk... uff a meg... dott
Gjest Sivi Skrevet 13. august 2005 #2 Skrevet 13. august 2005 Uff,høres ikke bra ut det der! Det er viktig at du ikke plukker uansett hvor stor fristelsen er. Smør ev på Basiron eller MD F Skin Clearing Complex på kvisen. Basiron-apotek MD Formulation- hudpleier Selv om det er vanskelig å holde fingrene av fatet er det det aller beste! Det vil sannsynligvis gå fortere over om du ikke plukker på kviser-og man kan få stygge arr! Håper det går fort over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå