Gå til innhold

Har jeg lov å elske en annen mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke drep meg, men jeg er i et 10års samboerforhold. Før dere skriver nedlatende ord; Hadde aldri tenkt tanken om jeg var i et godt forhold. 

Har skrevet inn her tidligere.. Da i en litt mer sårbar og vond situasjon. Er selv 33år og min samboer er 49år.

Han sa i høst at følelsene hadde dalt etter en laang periode hvor han var stille, irritert og upratsom. Jeg tok dette veldig tungt, siden jeg aldri har sett for meg dette. Jeg fikk en slags følelse av å aldri vil ha en mann igjen mitt liv. 

Fikk en ekkel følelse av skulle forelskelse meg igjen. Men siden den dagen har han vært is kald, gretten og virkelig ufordragelig. Han legger alle korta frem for at jeg skal forlate han. Han sier i "ironi" at han ville putte meg i frysæ'rn, vil meg vondt. Det er ingen kjærlighet. Desverre så har han klart å fått svekket mine følelser. Jeg ser etter andre menn nå. Fikk nettopp en deilig kommentar fra en tidligere kollega. Har per nå lyst på han. Tror nesten jeg trengte en oppmuntring. Men hvem har lagt opp til dette? 

Hater meg selv nå . Vi har 3 barn, så kanskje det som gjør at jeg kjemper sånn. Men det er oppriktig vondt å ikke lengre ha kjærlighet i mannen min. 

Fortvilt. 

Anonymkode: e1487...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dump den sure gubben, og lev et godt liv. Av og til må man sette seg selv først

Anonymkode: 317b4...d0b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homer Simpson skrev (3 minutter siden):

Følg følelsene dine ❤️

Føler meg utro ved tanken på at jeg fikk mld av enn annen mann. Han er faktisk 9år yngre enn meg itillegg.

Men hva kan man forvente av et forferdelig dødt forhold? Har bedt han om å prøve, prøve så godt for hele familiens skyld. Men nei, han er bare sur, hakker på meg, alt er galt. Er det dette han vil skal skje? Jeg føler han har blitt gammel, virkelig. 

Anonymkode: e1487...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Homer Simpson
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Føler meg utro ved tanken på at jeg fikk mld av enn annen mann. Han er faktisk 9år yngre enn meg itillegg.

Men hva kan man forvente av et forferdelig dødt forhold? Har bedt han om å prøve, prøve så godt for hele familiens skyld. Men nei, han er bare sur, hakker på meg, alt er galt. Er det dette han vil skal skje? Jeg føler han har blitt gammel, virkelig. 

Anonymkode: e1487...1eb

Ville forlatt han. Ønsker deg gode tanker og lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Homer Simpson skrev (15 minutter siden):

Ville forlatt han. Ønsker deg gode tanker og lykke til ❤️

Takk. Sitter fortsatt med at dette er vondt😭 Alle minnene, den blide mannen han en gang var. Hva har skjedd. Føler ikke det er noen andre i hans liv. Har bare gitt opp... 

Anonymkode: e1487...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er feige som f. 

Han har mentalt sjekka ut av forholdet. 

Anonymkode: fa38e...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Menn er feige som f. 

Han har mentalt sjekka ut av forholdet. 

Anonymkode: fa38e...af6

Hvorfor er han fortsatt her da? 

Anonymkode: e1487...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vel foreslå for ham at dere skal gå til parterapi. Han har jo psykiske problemer.

Anonymkode: 7f6ac...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor er han fortsatt her da? 

Anonymkode: e1487...1eb

Fordi han er feig.

Anonymkode: fa38e...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...