AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Vært kjærester i 7 år og bestemt oss for å være særboere til yngste er ute av rede. Min er yngst og 12 år. Hans yngste er 18 og bor mest hos mor. Denne helgen tilbringer han hos oss. Med barn på 12 og 14 prioriterer jeg de, men også kjæresten. I dag var han kjip. Yppet til krangel og gikk og la seg kl 22. Barna reagerte. Vet ikke hva jeg vil fram til, men er lei meg. Anonymkode: 6895f...679 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Snakk med han da vell? Anonymkode: 45cc6...83e
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Han sover. Gikk og la seg. Konfliktskye meg satser på at alt er bra i morgen. Misliker likevel kveldens oppførsel. Håper jeg er tøff nok til å si noe i morgen. Kjipt å føle det jeg føler nå. Anonymkode: 6895f...679
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Jeg ville i hvert fall tatt opp med ham at slik oppførsel overfor både barna dine og deg, ikke er akseptabel om dere skal fortsette å være sammen. Du skriver ingenting om hva han startet krangel om, men han er jo på "besøk" hos deg og barna dine, og bør oppføre seg deretter. Veldig umoden oppførsel, er det noe han er uenig i kan dere ta dette på tomannshånd og ikke foran barna. Anonymkode: 5fa14...a22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå