AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Tenåringene begynner å bli rimelig lei av å være hjemme nå. Forslag til hva vi kan finne på i Oslo-området om dagen? Tur i skog og mark blir dessverre mer surmuling enn glede. Anonymkode: 479ce...1ff
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Tur i skog og mark kan tilrettelegges med bål, mat og godis slik at det blir koseligere! Hva med skøyter? Og slalom? Spille spill hjemme, lage mat sammen, pusle puslespill, chatte med venner osv. Anonymkode: d93e4...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tur i skog og mark kan tilrettelegges med bål, mat og godis slik at det blir koseligere! Hva med skøyter? Og slalom? Spille spill hjemme, lage mat sammen, pusle puslespill, chatte med venner osv. Anonymkode: d93e4...3b2 Alt vi kan gjøre hjemme gjør vi allerede, viner glad i brettspill, online gaming osv. De vil ut å gjøre noe. Mulig jeg får til å lokke de med ut med bål og kakao 😊 Anonymkode: 479ce...1ff
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Her er tenåringen drittlei av å være sosial med familien, etter et år hvor vi har gått mye oppå hverandre. Nå får man jo ikke ha besøk, men de er uansett flinke til å møtes ute. Hvorfor ikke oppmuntre til å møte venner ute? Da finner de jo alltids på noe. Anonymkode: 34a05...530 2
Frøkensina Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Hvis det er noen som har Drive In -kino som i våres så kanskje det kan være noe? Det har vært både på Tryvann og på Fornebu i Telenor.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 Frøkensina skrev (6 minutter siden): Hvis det er noen som har Drive In -kino som i våres så kanskje det kan være noe? Det har vært både på Tryvann og på Fornebu i Telenor. Stemmer! Hadde jeg glemt. Var der ett par ganger i vår. Godt tips 😊 Anonymkode: 479ce...1ff 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Her er tenåringen drittlei av å være sosial med familien, etter et år hvor vi har gått mye oppå hverandre. Nå får man jo ikke ha besøk, men de er uansett flinke til å møtes ute. Hvorfor ikke oppmuntre til å møte venner ute? Da finner de jo alltids på noe. Anonymkode: 34a05...530 Tro meg, jeg oppmuntrer til det. De snakker mye med venner online, men de vil helst å være sammen med familie etter skoletid. Anonymkode: 479ce...1ff
clyde Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 Hva med å gå på skøyter? Jeg vurderer å starte med det selv. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 Tur må jo innebære bål, pølser og kakao. Det gjelder for de yngre barna, så antar det ikke er noe annerledes for de større. Aking er gøy uansett alder, man må bare tilpasse bakken etter alderen. Skøyter med hockeykøller og puck! Anonymkode: 45ebc...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #10 Skrevet 17. januar 2021 Gå ut og drikke noe varmt og spise kake? Er kafeer åpne? Anonymkode: a0303...d9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå