Gå til innhold

Finne på noe i Oslo-området med tenåringer nå som veldig mye er stengt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenåringene begynner å bli rimelig lei av å være hjemme nå. Forslag til hva vi kan finne på i Oslo-området om dagen? Tur i skog og mark blir dessverre mer surmuling enn glede. 

Anonymkode: 479ce...1ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tur i skog og mark kan tilrettelegges med bål, mat og godis slik at det blir koseligere! 

Hva med skøyter? Og slalom? 

Spille spill hjemme, lage mat sammen, pusle puslespill, chatte med venner osv. 

Anonymkode: d93e4...3b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tur i skog og mark kan tilrettelegges med bål, mat og godis slik at det blir koseligere! 

Hva med skøyter? Og slalom? 

Spille spill hjemme, lage mat sammen, pusle puslespill, chatte med venner osv. 

Anonymkode: d93e4...3b2

Alt vi kan gjøre hjemme gjør vi allerede, viner glad i brettspill, online gaming osv. De vil ut å gjøre noe. Mulig jeg får til å lokke de med ut med bål og kakao 😊

Skrevet

Her er tenåringen drittlei av å være sosial med familien, etter et år hvor vi har gått mye oppå hverandre. Nå får man jo ikke ha besøk, men de er uansett flinke til å møtes ute. Hvorfor ikke oppmuntre til å møte venner ute? Da finner de jo alltids på noe. 

Anonymkode: 34a05...530

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er noen som har Drive In -kino som i våres så kanskje det kan være noe? Det har vært både på Tryvann og på Fornebu i Telenor. 

Skrevet
Frøkensina skrev (6 minutter siden):

Hvis det er noen som har Drive In -kino som i våres så kanskje det kan være noe? Det har vært både på Tryvann og på Fornebu i Telenor. 

Stemmer! Hadde jeg glemt. Var der ett par ganger i vår. Godt tips 😊

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Her er tenåringen drittlei av å være sosial med familien, etter et år hvor vi har gått mye oppå hverandre. Nå får man jo ikke ha besøk, men de er uansett flinke til å møtes ute. Hvorfor ikke oppmuntre til å møte venner ute? Da finner de jo alltids på noe. 

Anonymkode: 34a05...530

Tro meg, jeg oppmuntrer til det. De snakker mye med venner online, men de vil helst å være sammen med familie etter skoletid. 

Skrevet

Hva med å gå på skøyter? Jeg vurderer å starte med det selv. :P 

• Liker 2
Skrevet

Tur må jo innebære bål, pølser og kakao. Det gjelder for de yngre barna, så antar det ikke er noe annerledes for de større. Aking er gøy uansett alder, man må bare tilpasse bakken etter alderen. Skøyter med hockeykøller og puck!

Anonymkode: 45ebc...7c8

• Liker 1
Skrevet

Gå ut og drikke noe varmt og spise kake? Er kafeer åpne? 

Anonymkode: a0303...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...