AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Jeg liker så godt seriene Hvite gutter og Basic bitch, men det går kun på Dplay og det er betaling tv. Er ufør og lutfattig og lurer på om det er mulig å få se seriene gratis, eller må jeg vente 6 måneder til det har gått på tv? Anonymkode: fb142...626
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Du får ikke sett det gratis nei, da må du evt vente til det kommer på tv. Men du kan jo høre om noen vil dele abonnementet sitt med deg?? Anonymkode: 46702...221
knulleGuden666 Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Dplay har byttet navn til discovery+ Du kan bestille abonnement og si opp innen 14 dager 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Jeg har det bare gratis. Er jo hele tiden 14 dager gratis som kan reaktiveres med korte mellomrom, så legger de jevnlig ut "1-2 mnd gratis"-koder selv, som reklame gjennom kjente folk, eller som fordel i ulike kundeklubber. Har ikke betalt for dplay på lang tid. Sparer dermed opp litt episoder av ting og timer det med gratisperiodene. Anonymkode: d7d9e...2bd 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Jeg abonnerer på Dplay og de kanalene som følger med i pakken, det er så utrolig bra å kunne se hele episoder uten å bli avbrudd av idiotiske reklamer som er myntet mot sarte individer hvert tiende minutt. Anonymkode: d8b2c...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå