Gå til innhold

Bytte brukte klær med andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en av dem som har mye klær, men blir fort lei. Klærne er fine og hele, og jeg legger dem ut for salg på finn.no  og tise. Men har hørt om så mange sider og apper i USA og England der folk bytter klær med hverandre. Google det i Norge, og leste om en bytte app som heter Swancy, men den ligger ikke tilgjengelig for å laste ned. Så noen nettsider om bytting av klær, men der hadde ingen vært aktive siden 2015! 

Så lurer på om dere her inne  vet om nettsider eller apper for bytte av klær og sko med andre? :)

Anonymkode: 1354a...f46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også lyst til. Skulle ønske de hadde en sånn funksjon på Tise. Synes det er vanskelig å få solgt klær på Tise/Finn, det er jo så dyrt med frakt. Er jo ikke sånn at jeg må ha pengene, men synes det er for ille å gi bort ubrukte og svært lite brukte plagg til Fretex osv. Så kunne heller ha byttet plagg med noen.

Anonymkode: 4ff7c...32b

• Liker 1
Skrevet

Tror man kan få solgt brukte truser o.l. på nakenprat.no.

Anonymkode: 728b8...d6d

Skrevet

Vet ikke om noen bytte apper men vet at det noen ganger blir arrangert byttedager og byttekvelder div steder, der bytter man plagg gratis og mange pleier å komme. Du kan jo også ha en byttedag med venner :)

Skrevet
WhiteSwan skrev (2 minutter siden):

Vet ikke om noen bytte apper men vet at det noen ganger blir arrangert byttedager og byttekvelder div steder, der bytter man plagg gratis og mange pleier å komme. Du kan jo også ha en byttedag med venner :)

I disse corona tider er ikke det lov 😊 derfor jeg tenkte på andre alternativer. Og ikke alle i vennegjengen har samme str, ei jente er veldig stor. Det ville vært sårende for henne tror jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I disse corona tider er ikke det lov 😊 derfor jeg tenkte på andre alternativer. Og ikke alle i vennegjengen har samme str, ei jente er veldig stor. Det ville vært sårende for henne tror jeg.

Nei jeg tenkte ikke bytte fysisk nå, ville bare informere om at det går an. man kan også bytte sko og smykker 👍🏻 

kanskje du kan ta kontakt med Tise og foreslå at de får en bytte funksjon i appen?

Skrevet

Jeg bytter klær både med venninner og kolleger, vi arrangerer byttekvelder, forsyner oss med det vi vil ha, og gir resten til Fretex  😊

Anonymkode: 302f9...7ff

Skrevet

Jeg er mye større en mine venner. Så jeg hadde kommet hjem med det jeg dro med. På tide med større venner 😝

Hadde vært gull med bytte. Frakt er dyrt, lønner seg om man kjøper litt mer en et plagg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...