Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... at jeg hadde noen å snakke med. Jeg svikter min ektefelle ved at jeg har andre partnere, men klarer ikke la det være.

Anonymkode: 7a662...046

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du utro mot henne da?

Anonymkode: e7b3b...bf0

Skrevet

Snakk med kjæresten din du.

Skrevet

Du burde kanskje ta en prat med en psykolog.

Da får du betalt noen til å sitte og høre på deg, og det høres jo ut som du har et problem du ønsker å slutte med og en psykolog kan hjelpe deg.

Anonymkode: 412b3...c74

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor er du utro mot henne da?

Fordi min seksuelle tiltrekning er å ha flere kvinner. Jeg elsker min kone, men det er frustrerende nok ikke tilstrekkelig for meg 😪

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Fordi min seksuelle tiltrekning er å ha flere kvinner. Jeg elsker min kone, men det er frustrerende nok ikke tilstrekkelig for meg 😪

For en dum unnskyldning. Håper du har vett til å bruke kondom i det minste, så du ikke påfører henne noe smittsomt.

Anonymkode: 04be0...53c

Skrevet

Men, hvorfor endre det? 

Anonymkode: 373c5...aae

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Altså om du visste om det fra før hvorfor gikk du da inn i et forhold? Hvorfor var du isåfall ikke åpen om det fra starten av? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kona de og alle kvinnene du har på si har lik deg: følelser og behov. Er det ikke litt enklere at du: som er én mann, legger lokk på noen av dine følelser og behov, fremfor at flere kvinner skal såres pga dine behov? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kona de og alle kvinnene du har på si har lik deg: følelser og behov. Er det ikke litt enklere at du: som er én mann, legger lokk på noen av dine følelser og behov, fremfor at flere kvinner skal såres pga dine behov? 

De andre kvinnene er stort sett fraskilte damer med sexbehov. Jeg gjør vel de egentlig bare en tjeneste .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...