AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Låner jeg f eks en hytte, bil eller annet, så er jeg VELDIG nøye med alt som er synlig. F eks vasker godt. Men, det som ikke er synlig driter jeg skikkelig i. Eks: Drar skikkelig på gassen, sladder med bilen. Slike ting jeg liner å gjøre, men som jeg velger å la være med egen bil. eller, driter i å sette i gang vifte på kjøkkenet, venter ikke på at pannen blir kald før jeg vasker den. Er ikke like renslig, typ kan tørke siste oppvask med klut jeg har brukt til å tørke hendene med etc når vi låner hytter dere? Anonymkode: 195a5...4dd
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Oi nei, hadde aldri behandlet andre sine ting dårlig bare fordi det ikke vises etterpå. Dritredd for å ødelegge andre sine ting. Så kjip du er! Anonymkode: 7515b...85a 15
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Altfor nøye at jeg aldri låner ting av noen. Mulig jeg låner en saks eller hårstrikk der og da, men store ting av betydning låner jeg aldri. Anonymkode: 69419...457 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi nei, hadde aldri behandlet andre sine ting dårlig bare fordi det ikke vises etterpå. Dritredd for å ødelegge andre sine ting. Så kjip du er! Anonymkode: 7515b...85a Det er så godt å høre. Jeg selv er skikkelig kjip når det gjelder å låne bort egne ting, redd de behandler de like dårlig som meg ts Anonymkode: 195a5...4dd
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er så godt å høre. Jeg selv er skikkelig kjip når det gjelder å låne bort egne ting, redd de behandler de like dårlig som meg ts Anonymkode: 195a5...4dd Ja, mange er skjødesløse med andre sine ting. Ødelegger dem og tilbyr seg ikke å erstatte dem engang. Ender jo med at ingen vil låne dem ting lenger, så de må bruke masse penger på dingser de har bruk for kanskje en gang i skuddåret. Hvorfor har du sånn dobbeltmoral rundt dette egentlig? Anonymkode: 7515b...85a
Gjest TheCatLady Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Jeg behandler tingene fint og leverer dem alltid tilbake. Hadde ikke hatt samvittighet til å ikke gjøre ting skikkelig bare fordi det ikke synes. Men gidder stort sett aldri å låne bort ting til andre siden folk er frekke som fy. Leverer ikke ting tilbake osv.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 Dyre ting som hytter og bil? Ekstremt forsiktig! Får helt angst av å låne og tenker jeg kommer til å ødelegge! Lånte en gang ett dyrt kamera med en venn, jeg har samme selv, men likevel turte jeg nesten ikke å forandre på innstillingene for jeg var så redd for å ødelegge 😅 Anonymkode: c0728...da3
Lush Lips Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 Behandler andres ting som jeg gjør mot mennesker; Slik jeg ønsker at jeg og mine ting skal bli behandlet. Med respekt og forsiktighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå