Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks... ga meg et "råd". Han mente at jeg burde ta silikon.

Hvor forferdelig er ikke det?

Jeg er forresten 75C i størrelse, og ikke henger de heller.

Han har ikke sagt dette engang, men flere...han hintet hele tiden om det.

Jeg endte forholdet (5 år langt). Og ja...vi er godt over 20. :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 75 C og han mente du burde ta silikon?? :overrasket: :klø:

Skrevet
Du er 75 C og han mente du burde ta silikon??  :overrasket:  :klø:

Jepp. Du er ikke den eneste som klør deg i hodet.

Gjest Embla s
Skrevet

Vel, jeg syns det er noe "veldig galt" med gutter som hinter/oppfordrer kjæresten sin til å operere inn silikon implantater! Uansett om hun er en C eller en AA.

Skrevet
Min eks... ga meg et "råd". Han mente at jeg burde ta silikon.

Hvor forferdelig er ikke det?

Jeg er forresten 75C i størrelse, og ikke henger de heller.

Han har ikke sagt dette engang, men flere...han hintet hele tiden om det.

Jeg endte forholdet (5 år langt). Og ja...vi er godt over 20.  :overrasket:

Var det derfor du gjorde det slutt???

Skrevet

Endte du forholdet etter fem år fordi han kom me den skjev kommentar...? :overrasket:

Gjest LoisLane
Skrevet

Du burde be ham kjøpe seg en penispumpe for å få opp størrelsen... :sjarmor:

Skrevet

Jeg hadde overhodet ikke akseptert slike kommentarer, og det er bra ikke du gjør det heller. Selv om det kanskje er litt drastisk å gjøre det slutt grunnet noen kommentarer. Var det den eneste grunnen til at du gjorde det slutt eller var det mer?

Gjest Embla s
Skrevet

:klappe:

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg syns at mas om at jeg skulle operere i en frisk kropp hadde vært grunn god nok til å revurdere et forhold. Syns dette sier MYE om hans verdier og holdninger til mangt og meget faktisk.

Skrevet
Vel, jeg syns det er noe "veldig galt" med gutter som hinter/oppfordrer kjæresten sin til å operere inn silikon implantater! Uansett om hun er en C eller en AA.

Ja. Selvfølgelig, men følte for å tilføye at jeg absolutt ikke trenger det.

Men ja, helt enig. Det er ikke riktig enn om jeg hadde en 60A for eksempel.

Skrevet
Endte du forholdet etter fem år fordi han kom me den skjev kommentar...?  :overrasket:

Nei da. Ikke bare pga det, men det spilte en liten rolle.

Mange andre grunner til at jeg endte forholdet.

Skrevet
Altså, om det hadde kommet som en fleip en gang, så hadde jeg nok klart å le av det, litt! Men flere ganger, glem det!!

Min kjæreste er veldig glad i pupper, men liker heldigvis mine som de er (er C cup, såvidt innom D innimellom, og silikon i tillegg, det kommer ikke på tale liksom!), og jeg liker dem også som de er, så *puh* :)

Ja, sånn var det med meg. Den første gangen tok jeg meg ikke noe nær av det...ei heller den andre.

Men så begynte han og småhinte om dette ganske ofte. Ble drittlei.

er han ikke fornøyd med meg, da får han finne seg en annen en da. Og..det har ingenting å si at jeg har en c-cup. Kommentaren er idiotisk uansett.

Skrevet

Godt råd, hvis vi fortsatt var sammen. ;)

Skrevet
Jeg hadde overhodet ikke akseptert slike kommentarer, og det er bra ikke du gjør det heller. Selv om det kanskje er litt drastisk å gjøre det slutt grunnet noen kommentarer. Var det den eneste grunnen til at du gjorde det slutt eller var det mer?

Nei, ikke bare derfor. Jeg hadde en del andre grunner for det også.

Han vanker i et "glam-modell miljø"... De fleste damene der har jo silikon. Merket at han ble påvirket. Og dette ville han videreføre over til meg. Fy flate... Rimelig ekkelt å tenke på.

Godt det er over. :)

Skrevet
Endte du forholdet etter fem år fordi han kom me den skjev kommentar...?  :overrasket:

Det er vel ikke snakk om en skjev kommentar når dette er noe han har sagt flere ganger, og stadig kommer tilbake til?? Synes absolutt det vitner om mangel på respekt, og det må være grunn nok for å avslutte et forhold. Ønsker noen å ta silikon for sin egen del, så dem om det, men det er da ikke andre folks oppgave å oppmuntre til det....

Skrevet

Min maste også om at jeg måtte gjøre njoe med puppene (silikon, saltvann, tabletter - hvasomhelst for at de skulle bli større) jeg er 70b... Han slutta å mase da jeg begynte å kle meg i skikkelig trange topper og med utringning og skikkelig paddet push-up bher! Da så han at det kanskje ikke var så ille likevel... Menn assa... :roll:

Skrevet

Seriøst? Jeg er 70B og det er pene pupper, de kommer seg da fram i verden de og :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...