Cessa74 Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Fikk en flaske til jul. Har prøvd den (kun noen få dråper) til håret -men den oljen er så utrolig seig/tykk -måtte vaske håret flere ganger for å få den ut igjen.. Ser den kan brukes som massasjeolje, men orker ikke engang tanken på den klissete, fete oljen der på huden. Noen som har tips til annet jeg kan bruke ojlen på?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Dypp q-tips i oljen og dra ovwr øyenbrynene før sengetid. Gir fyldigere bryn. Anonymkode: ac8ec...adf 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Det er det samme som laksérolje - verdens mest kjente avføringsmiddel... Anonymkode: 60c1e...ea7 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Har du urenheter i ansiktet, kan du massere med olje til urenhetene løser seg opp. Masser så inn en rens/såpe over olje, før du skyller med vann. Det er veldig viktig å ikke ha vann på olje før du bruker såpe/rens/shampo! Vannet legger seg da utenpå og løsemidler i såpen trenger ikke inn og bryter ned oljen slik at den kan vaskes vekk. Olje, såpe, vann i den rekkefølgen. Anonymkode: 95aa6...64a 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Jeg blander ut Castor olje med rosehip olje og jojoba. Bruker litt I ansiktet og hodebunn for massasje av og til, aldri problemer med å vaske av. Vasker dog håret 2 eller 3 ganger.. Føler huden blir myk og ren etterpå, og når jeg gjør det i håret så renser det opp godt også slipper jeg fett hår.. Det fjerner det ekstra talget som får bygget seg opp og ikke blir fjernet med sjampo. Anonymkode: 7afe0...d09 1
Lisa Rowe Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Jeg bruker det for økt hårvekst på bryna, vippene og ved hårlinja. Det blir alt for seigt til å ta det i lengdene på håret slik du beskriver, til det formålet bruker jeg argan oil. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 Cessa74 skrev (8 timer siden): Fikk en flaske til jul. Har prøvd den (kun noen få dråper) til håret -men den oljen er så utrolig seig/tykk -måtte vaske håret flere ganger for å få den ut igjen.. Ser den kan brukes som massasjeolje, men orker ikke engang tanken på den klissete, fete oljen der på huden. Noen som har tips til annet jeg kan bruke ojlen på? Jeg bruker litt på øyebryn og øyevipper. Aldri hatt finere vipper. Er min holy grail. Bruker det også på svært tørr hud på kroppen Anonymkode: d03ca...a86 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 Bruker det bare på vippene Anonymkode: 6ea1b...336 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #9 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Bruker det bare på vippene Anonymkode: 6ea1b...336 Blir det ikke veldig fett på vipperoten/øyelokkene? Anonymkode: ac8ec...adf
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #10 Skrevet 17. januar 2021 Jeg blir helt ødelagt i øynene av det, men så tåler øynene mine generelt lite.. Men har gått til innkjøp av mascara med Castor olje så spennende å se om det har samme effekt! Virker foreløpig som jeg tåler den.. Anonymkode: 7afe0...d09
Cessa74 Skrevet 17. januar 2021 Forfatter #11 Skrevet 17. januar 2021 Takk for gode tips! Til dere som bruker på øyevipper -hvordan påfører dere oljen da? (Redd for å få oljen inn i øynene..)
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #12 Skrevet 17. januar 2021 - Vippeserum. Jeg tar bare litt rett på fingertuppen og drar langs vipperoten. Oljen er såpass seig at den for meg holder seg der, og bruker lite. Kan brukes i øyenbryn også. - selvlaget oil cleansing; blander rett i hånden med andre oljer og bruker det som andre oljerenser. Jo mer fet hud, jo større andel castor mener jeg å huske, er en stund siden jeg har gjort det selv nå. - leverrens. Gni et tykt lag inn under høyre ribbe, legg en varm fuktig klut og varmekilde oppå der igjen (som varmeflaske, varmeteppe, hot packs eller lignende), og ligg og slapp av i en liten halvtime. Superbra! Anonymkode: 26bd3...e57 1
fiskennemo Skrevet 17. januar 2021 #13 Skrevet 17. januar 2021 Jeg har brukt det på min mor spm har forferdelige kroniske smerter i ryggen. Varmer opp oljen med kluter og legger på ryggen hennes (søk på Castor Oil pack på YouTube). Det hjelper visstnok veldig for en liten stund, problemet er bare det at hun blir dårlig i magen av det. Vi har prøvd å pakke hun inn i plastfolie først og det hjelper litt. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #14 Skrevet 18. januar 2021 Jeg påfører den med en q-tips langs vipperoten, etter å ha hatt litt på øyenbryn. Får ikke noe olje i øynene av det. Har jeg lagt skygge langs vipperoten, får jeg fjerner den med det samme, vanskelig å få gnidd vanlig sminkefjerner der. Anonymkode: a8f5f...e10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå