AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Jeg er andre gangs og har de siste par dagene kjent på den boblende følelsen nederst i magen. Jeg slo det først fra meg men det kommer tilbake med jevne mellomrom og varer en stund om gangen. Jeg er andregangs, så jeg burde jo vite hvordan det kjennes ut, og egentlig vet jeg jo at det var slik det kjentes ut. Men jeg er bare 13+1. Jeg har kjent det i 2-3 dager nå, i økende grad sant nok. Er det bare ønsketenkning eller er det fysisk mulig? Noen som har opplevd lignende? Det er for øvrig ikke tvillinger, har hørt de kan kjenne veldig tidlig. Anonymkode: e37ac...f85
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Det er fullt mulig. Høres ut et er liv du kjenner, ja. Gøy Anonymkode: df9c3...684 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Jeg tviler også.. Tviler så veldig når noen mener de kjenner liv så tidlig. Det er vistnok mulig, men veldig skjelden. jeg leser stadig folk som tror de kjenner noe.. Så jeg tror nok det er andre kroppslige aktiviteter de faktisk kjenner. Jeg er 14 uker med tvillinger, ikke antydning til noe som helst her 😅 enda 😉 Anonymkode: 85497...eb5 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Jeg tror ikke det er liv du kjenner så tidlig. Selv har jeg morkake på bakre vegg. Har vært på 3 ultralyder og alt ser fint ut, en veldig aktiv baby. Likevel kjenner jeg ikke noe enda og er i uke 17. Jeg er andregangs Anonymkode: 58e4f...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Det skal nevnes at jeg kjente tydelig liv når jeg var 16 uker på vei sist gang (fikk dette bekreftet både ved at de vedvarte og ble sterkere med også ved ultralyd). Det er bare så utrolig tidlig med 13 uker at jeg ikke klarer helt tro det selv. Jeg får bare vente og se om det fortsetter og blir sterkere eller om det kanskje er andre forbigående ting jeg kjenner. Ble bare nyskjerrig om andre har opplevd det, om det faktisk kan være det. ts Anonymkode: e37ac...f85
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 Man kjenner som regel tidligere liv når man er gravid for andre gang, så det er fult mulig! 😊 Alle er forskjellige noen kjenner tidlig og andre ikke. Det kommer jo også ann på hvordan barnet og morkaken ligger plassert. Anonymkode: ab741...ac7
Nina996 Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 Jeg er gravid for første gang, er i uke 20 nå, har kjent liv siden uke 17. Er normalt når man er gravid for andre gang å kjenne liv tidligere, men varierer fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå