AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Ja... jeg «skal» ha EL imorgen. Men utfloden var strechy for noen dager siden. Nå har jeg veldig lotion, og ikke lenger som EL. Hadde menssmerter ish igår, var veldig oppblåst og generelt murringer nederst i magen. mulig at el har vært her tidligere, altså-en uke etter mens? Anonymkode: 0721c...019
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Det er mulig ja. EL kan komme max 3 dager etter den siste dagen med stretchy/blank utflod. Er det en app som sier du skal ha EL i morgen? I så fall bør du ikke stole på det, fordi de bare bruker et gjennomsnitt. Anbefaler EL tester for å vite for sikkert når du har EL 👍 Anonymkode: a8baa...965
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er mulig ja. EL kan komme max 3 dager etter den siste dagen med stretchy/blank utflod. Er det en app som sier du skal ha EL i morgen? I så fall bør du ikke stole på det, fordi de bare bruker et gjennomsnitt. Anbefaler EL tester for å vite for sikkert når du har EL 👍 Anonymkode: a8baa...965 Ja, det er en app! 😅 okei, greit å vite! Aldri opplevd dette før, selvom jeg har to barn. Husker dog at jeg hadde mye utflod i starten med begge også, men om vi har truffet nå-så er det jo ikke mer enn noen dager siden. Anonymkode: 0721c...019
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Har også ømme bryster... dette startet idag😅 skjønner iiiikke noe Anonymkode: 0721c...019
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Jeg bruker å ha el omtrent 14 dager etter mens. Men i juli merket jeg el smerter kun noen få dager etter mens, men bare ignorerte det. Hadde nok vært litt for uforsiktig med å hoppe av i svingen dagen før, bruker vanligvis kondom. Er nå 26 uker gravid. Så ja, el kan komme litt sånn som den vil, ikke bestandig den kommer akkurat som sist... Anonymkode: 7e090...138
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bruker å ha el omtrent 14 dager etter mens. Men i juli merket jeg el smerter kun noen få dager etter mens, men bare ignorerte det. Hadde nok vært litt for uforsiktig med å hoppe av i svingen dagen før, bruker vanligvis kondom. Er nå 26 uker gravid. Så ja, el kan komme litt sånn som den vil, ikke bestandig den kommer akkurat som sist... Anonymkode: 7e090...138 Ohh.. takk for svar! men som ømme bryster, uren hud osv, er vel sikkert enda litt tidlig. Synes hele denne syklusen har vært rar🤪 Anonymkode: 0721c...019
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå