Gå til innhold

Skal ha EL imorgen, men hadde tegn på det for noen dager siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja... jeg «skal» ha EL imorgen. Men utfloden var strechy for noen dager siden. Nå har jeg veldig lotion, og ikke lenger som EL. 
Hadde menssmerter ish igår, var veldig oppblåst og generelt murringer nederst i magen.

mulig at el har vært her tidligere, altså-en uke etter mens?

Anonymkode: 0721c...019

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig ja. EL kan komme max 3 dager etter den siste dagen med stretchy/blank utflod. Er det en app som sier du skal ha EL i morgen? I så fall bør du ikke stole på det, fordi de bare bruker et gjennomsnitt. Anbefaler EL tester for å vite for sikkert når du har EL 👍

Anonymkode: a8baa...965

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er mulig ja. EL kan komme max 3 dager etter den siste dagen med stretchy/blank utflod. Er det en app som sier du skal ha EL i morgen? I så fall bør du ikke stole på det, fordi de bare bruker et gjennomsnitt. Anbefaler EL tester for å vite for sikkert når du har EL 👍

Anonymkode: a8baa...965

Ja, det er en app! 😅

okei, greit å vite! Aldri opplevd dette før, selvom jeg har to barn. 
Husker dog at jeg hadde mye utflod i starten med begge også, men om vi har truffet nå-så er det jo ikke mer enn noen dager siden.

Skrevet

Har også ømme bryster... dette startet idag😅 skjønner iiiikke noe

Skrevet

Jeg bruker å ha el omtrent 14 dager etter mens. Men i juli merket jeg el smerter kun noen få dager etter mens, men bare ignorerte det. Hadde nok vært litt for uforsiktig med å hoppe av i svingen dagen før, bruker vanligvis kondom. Er nå 26 uker gravid. 

Så ja, el kan komme litt sånn som den vil, ikke bestandig den kommer akkurat som sist...

Anonymkode: 7e090...138

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker å ha el omtrent 14 dager etter mens. Men i juli merket jeg el smerter kun noen få dager etter mens, men bare ignorerte det. Hadde nok vært litt for uforsiktig med å hoppe av i svingen dagen før, bruker vanligvis kondom. Er nå 26 uker gravid. 

Så ja, el kan komme litt sånn som den vil, ikke bestandig den kommer akkurat som sist...

Anonymkode: 7e090...138

Ohh.. takk for svar! 
men som ømme bryster, uren hud osv, er vel sikkert enda litt tidlig. Synes hele denne syklusen har vært rar🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...