Gå til innhold

Har du noen enkle triks for penere hud og hår? Som ikke handler om fancy produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt nå om vinteren.

Hva er det?

Anonymkode: 651de...239

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårkur med fuktighet.

Eksfoliering og litt fetere hudkrem. 

Anonymkode: c865a...19a

Skrevet

Vel psoriasis og hodebunnpsoriasis er iallfall IKKE de beste tinga for å oppnå dette.

Anonymkode: 41459...c25

Skrevet

Fuktighetskrem er jo kjekt, men den trenger ikke være spesielt dyr. Personlig synes jeg Spenol er litt småkjipt, men den gjør jobben. Ellers er det jo samme råd som ellers i året: Hold deg unna sola, stump røyken og drikk nok vann.

Anonymkode: a3897...3d8

• Liker 1
Skrevet

Drikk mye vann, spis sunt, sov godt. 

• Liker 4
Skrevet

Ansikt: En grei skrubb, canoderm/solfaktor bruker jeg🙂 

Hår: Føner som regel alltid håret før det har tørket med fønbørste. Gir alltid en fin glans til håret og kan "forme" det etter hvordan jeg vil det skal ligge😊 Produktmerker jeg liker er wella sp luxe oil, sebastian, redken🙂

Anonymkode: 9f351...e63

Skrevet

Barley grass powder. Et par shots om dagen

Anonymkode: eccc2...fff

Skrevet

Denne ansiktspeelingen frisker opp mitt ansikt. 

Screenshot_20210116_222542_com.android.chrome.jpg

Anonymkode: 831a8...aca

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Denne ansiktspeelingen frisker opp mitt ansikt. 

Screenshot_20210116_222542_com.android.chrome.jpg

Som ikke handler om fancy produkter, sier ts 

Anonymkode: 8c3f2...f9c

• Liker 9
Skrevet

Ha litt natron på hånda over sjampoen. Håret blir blankt og fint.

Anonymkode: a60d8...041

Skrevet

Oljebasert dusjolje og ansiktsrens er gull for meg. Trenger jeg litt ekstra skrubb, blander jeg renseoljen med litt bordsalt i hånda før jeg skrubber og skyller. Gode fuktighetskremer og rikelig av dem, ikke vær gjerrig. Håret bør lufttørke er min erfaring, føning tørker ut enda mer. 

Anonymkode: 783eb...8a8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Som ikke handler om fancy produkter, sier ts 

Anonymkode: 8c3f2...f9c

🤭 Uff glemte meg.. 

Skrevet

Ta tran og b vitamin, drikk nok vann, og frisk luft (dekk til håret nå som det er kaldt). 

De tipsene jeg kan komme med som ikke er fancy produkter 🙈 ellers liker jeg gode produkter til både hud og hår, syntes det gjør en god del forskjell

Anonymkode: 7d2f2...c12

Skrevet

Tja! Gode produkter tilpasset din hud er en god investering. Ellers vil jeh sinnsstemning vann, lite sukker og raske karbohydrater og godt med sunt fett som avokado, nøtter og sunne oljer.

Anonymkode: 893dc...08d

Skrevet

Drikk mye vann.
Fuktighetskrem.
Witch Hazel mot kviser.

Anonymkode: d25af...6b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vel psoriasis og hodebunnpsoriasis er iallfall IKKE de beste tinga for å oppnå dette.

Anonymkode: 41459...c25

Anbefaler endring av diett. Har kutta ut masse matvarer og endelig kvitt psoriasis dritten i hodebunnen. Om jeg spiser det jeg ikke skal kommer faenskapet og dekker hele hodebunnen og er så vondt og klør...

Anonymkode: 7de46...e69

Skrevet

Avokado, makrell, olje (pesto, dressing), linfrø, nøtter.... Gjør en stor forskjell for min hud. Og spiser ingenting med "unødvendig" sukker, som snop, og brus. Drikker mye vann. 

Og det å få pulsen opp og svette jevnlig. 

Anonymkode: 0ebce...8ba

Skrevet

Du må ikke nødvendigvis bruke dyre og fancy produkter, men å ha en hudpleierutine tilpasset din hud er virkelig alfa og omega. Jeg kan varmt anbefale merkene La-Roche Posay og The Ordinary. Hvilke produkter du velger kommer helt an på hvilken hudtype du har (alder, tørr/oljete, uren etc). Solkrem daglig, uansett om det er sol ute eller ei, er også anbefalt. Fuktighetskrem er også utrolig viktig, og kanskje spesielt nå på vinterstid når det er så tørt ute i lufta. 

Ellers kan kosthold også spille en stor rolle. Jeg får en finere glød i huden når jeg tilfører mer fett i kosten min fra fet fisk, meieriprodukter, egg, nøtter og oljer. Har også ei venninne som får dårlig hud av meieriprodukter, så det er veldig individuelt.

Vann og søvn er også veldig viktig. 

• Liker 2
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (10 timer siden):

Drikk mye vann, spis sunt, sov godt. 

Hva er mye vann? Jeg er ikke flink til å drikke vann, drikker kanskje to glass om dagen.🤭

Anonymkode: a74ef...90b

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hva er mye vann? Jeg er ikke flink til å drikke vann, drikker kanskje to glass om dagen.🤭

Anonymkode: a74ef...90b

Jeg drikker minst to liter til dagen, har alltid et glass vann stående i nærheten. Men det hjelper jo at jeg faktisk liker å drikke vann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...