Gå til innhold

Vi som forelsker oss lett

Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Å så spennende StoreSky.... :hoppe:

Her går det også fremover :hjerter_rundt: ikke så fort som jeg vil egentlig, Mannen har mange jern i ilden, men vi koser oss veldig når vi er sammen, og snakkes stort sett hver dag....

Problemet mitt nå er at jeg begynner å bli litt redd for at jeg faktisk kan bli alvorlig glad i dette mennesket etterhvert, og DET er fali`det.... :sjenert:

Lykke til på sengejakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Mummitrollet, og lykke til du også!!

..og jepp, det er fali' det når man begynner å like noen for alvor..!

Men er enig i at det er frustrerende at ting går så sakte, men samtidig..er jo koselig å fundere og spekulere og involvere alle venninnene! hahah!!

Fikk såååå søt melding i går, han hadde en riktig "skit dag" pg alt var dumt, og hadde ikke så mye å skrive, men ville bare sende en mail så jeg fikk noe når jeg åpnet mailboksen min..ååå, sånt sa aldri min ex..!

Hurra for meg og mummitrollet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...
Gjest flakseflakse

så fin tråd. trodde nesten jeg var helt alene. men dette blir som en hemmelig klub.Noe ala AA. Type: mitt navn er Kari og jeg forelsker meg lett.

selvfølgelig må man regne med noen smeller når man følger hjertet sitt, og det lever sitt eget liv. Men så deilig med kriblingen når det går bra. Jeg har aldri forstått folk som har kjærlighetsorg i årevis. Blir mitt hjerte knust bruker jeg litt tid til å gråte og slikke mine sår, og så tar det ofte ikke lange tiden før jeg blir sjarmert av en kar, og da er det gjordt. Haha og jeg som har det så bra alene også. Til info: jeg har hatt 2 samboere, vært gift (venner med de alle tre) har 2 barn og er 38 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fin tråd. trodde nesten jeg var helt alene. men dette blir som en hemmelig klub.Noe ala AA. Type: mitt navn er Kari og jeg forelsker meg lett.

selvfølgelig må man regne med noen smeller når man følger hjertet sitt, og det lever sitt eget liv. Men så deilig med kriblingen når det går bra. Jeg har aldri forstått folk som har kjærlighetsorg i årevis. Blir mitt hjerte knust bruker jeg litt tid til å gråte og slikke mine sår, og så tar det ofte ikke lange tiden før jeg blir sjarmert av en kar, og da er det gjordt. Haha og jeg som har det så bra alene også. Til info: jeg har hatt 2 samboere, vært gift (venner med de alle tre) har 2 barn og er 38 år...

Du høres litt overfladisk ut.

Men folk er som kjent forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flakseflakse

overfladisk er mitt mellom navn, babe...not.

hvorfor er jeg overfladisk? fordi jeg forelsker meg lett? fordi jeg ikke dyrker sorgen mer enn nødvendig? fordi jeg er så velsignet heldig med venner som er der for meg, slik at jeg aldri føler meg alene, også når jeg går på trynet etter å ha åpnet hjertet mitt?

hva i all verden..?godt vi kommer i forskjellige varianter sier nå jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er jeg overfladisk? fordi jeg forelsker meg lett? fordi jeg ikke dyrker sorgen mer enn nødvendig? fordi jeg er så velsignet heldig med venner som er der for meg, slik at jeg aldri føler meg alene, også når jeg går på trynet etter å ha åpnet hjertet mitt?

Tviler på at noen dyrker sorgen av egen fri vilje.

Hva forskjellen egentlig er på en som lett går videre og en som ikke gjør det, er jo ikke godt å si.

Ulikt psyke selvfølgelig.

Kanskje ting betyr mindre for deg enn for meg ... jeg ville vel innbille meg det sikkert ... men det er jo umulig å måle eller vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tullemor_*

Hei.

Du er visst veldig sint. I allefall er du meget ulykkelig. Ingen skam med det, men vær æelig overfor deg selv. Ingen føler de har venner når man er i den situasjonen du er i nå. Vi stenger dem ute. Mye bedre å lette hjertet i et anonymt forum. Men du ER NØDT til å gå videre.

Det er venner/familie som kan hjelpe.

Men det er bedre å forelske seg lett enn å aldri/skjelden forelske seg. Antar at dersom man gjør det lett, må det være lettere å komme videre. For da kan du forelske deg i neste dame du møter på RIMI.

Verre for meg. Men har nå ennå et håp ift Steinar. Sa jo ja til å danse med meg for noen kvelder siden. ho ho :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fint for dere. Men jeg vil i all fall ikke ha en mann som forelsker seg lett. Da ville jeg jo ikke følt meg spesiell og utvalgt, når han kan falle for mange. Egentlig ser jeg kanskje litt ned på dere som blir lett forelsket. Det virker ukritisk; som om dere ikke har god vurderingsevne eller kvalitetsbevissthet. Faller for hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flakseflakse

haha dette er festlig. morsomt at kommunikasjon kan være så forskjellig. ville bare si til den personen som startet innlegget at det er flere som forelsker seg lett. og så blir jeg liksom overanalysert på at jeg er overfladisk, sint og ulykkelig. jaja, lite jeg kan gjøre med det. dere får tro hva dere vil. Selvfølgelig vet jeg at man har forskjellige måter å takle sorgen på, men jeg mener også at alle har et valg, og at noen velger å la sorgen og bitterheten være sterkest når man blir såret i kjærligheten. Jeg har selv kjent på hvor enkelt det kan være å gjøre noen ganger, da får man sympati og medlidenhet. hvis noen ser ned på meg fordi jeg forelsker meg lett, og tror jeg faller for hva som helst så får det være deres problem. jeg mener bare man skal leve livet på sin måte, og gå ut verden med rak rygg. Er du en som ikke faller så lett, så vær ekte på det. Og det samme gjelder for det motsatte. Det nytter jo ikke å være mørk og mystisk hvis det ikke er ens sanne natur. Det er alltid noen som liker deg for akkurat det du er. og først og fremst er det jo best å ha det bra med seg selv, alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sikkert være en fordel å forelske seg lett for når det gjelder kjærlighetssorg. For selv om sorgen går gradvis over, blir den ikke helt borte før jeg blir forelska på nytt. For min del blir jeg veldig sjelden forelska, mens det varer lenge hvis det skjer. Det kan være ganske plagsomt når det ikke er gjengjeldt.

Om man forelsker seg lett eller ikke henger vel sammen med resten av personligheten. Men er veldig enig i at man ikke skal dyrke sorgen og tunge tanker. Selv om man ikke kan styre følelsene sine, kan man velge hva man skal fokusere mest på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...