AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Denne videoen fikk meg til å tenke? Hva ville du gjort? Anonymkode: c9539...ff6
Gjest Føsleguri Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Jeg har langt, tykt hår og er avhengig av bra trykk i dusjen. Jeg har heldigvis bra trykk i dusjen hjemme, men er en del på reise i jobben (utenom corona-tiden) og planlegger slik at jeg slipper å vaske håret på reise når det er 1 - 2 overnattinger.
Frøyamor Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Vi er omtrent halve året i utlandet i sydligere strøk at jeg er rett vandt til dårlig trykk. Man må da klare tilpasse seg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Ja, jeg er avhengig av godt trykk. Tykt hår som krever litt for å bli gjennomvått. Bor aldri på Choice-hotell hvis jeg kan unngå det. Elendig dusjsystem. Anonymkode: 664ca...5ba 1
PetterKanin Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Avhengig av det er jeg ikke, men det er irriterende når noen skyller ned i dass og vasker hendene etterpå, for da står jeg igjen med litt under halvparten av et trykk som er dårlig til vanlig. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Frøyamor skrev (11 timer siden): Vi er omtrent halve året i utlandet i sydligere strøk at jeg er rett vandt til dårlig trykk. Man må da klare tilpasse seg. Har du merket at håret blir annerledes når du er i utlandet, med deres vann? Anonymkode: b21ec...4fc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har du merket at håret blir annerledes når du er i utlandet, med deres vann? Anonymkode: b21ec...4fc Ikke meg du siterer. Men jeg har både bodd i utlandet, og er normalt en god del uker i ulike land hvert år. Og ja... Er det mye kalk eller klor i vannet merkes det godt på håret. Så jeg pleier å kjøpe flaskevann, og ta siste skylling med dette. Er jeg på reise og det er dårlig trykk i dusjen, eller føneren er elendig, tar jeg som regel tur innom en frisør for hårvask, og føn. Men utover hårvask plager ikke dårlig trykk meg noe, har ikke sensibel hud, og har alltid med egen såpe i stedet for å bruke hotellets såpe. Anonymkode: 09380...695 2
Frøyamor Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har du merket at håret blir annerledes når du er i utlandet, med deres vann? Anonymkode: b21ec...4fc Ja. Håret mitt (langt; ca ned til brystet) foretrekker norsk vann. Antar det er fordi vannet i feks Hellas er tilsatt mye klor. Håret mitt blir tørt og tungt på samme tid. 1
Wenda Skrevet 17. januar 2021 #9 Skrevet 17. januar 2021 Har så tykt hår at jeg har opplevd det som tilnærmet umulig å få vasket håret når det er dårlig trykk. Jeg MÅ ha godt trykk, ellers kan jeg like gjerne droppe å vaske håret i all framtid
Lush Lips Skrevet 17. januar 2021 #10 Skrevet 17. januar 2021 Jeg haaaater dårlig trykk i dusjen!! Hjemme har vi godt trykk. Men både på hytta og i svigers hus i Spania er det dårlig trykk. Jeg blir oppriktig irritert av det! I Spania drar jeg titt og stadig innom en frisørsalong for å få vaska håret mitt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå