Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp

Jeg er ferdig med en bachelor til sommeren og prøver å søke videreutdanning, men jeg får ikke til å velge noe utdanning. Prøver å søke via studentweb, velger rett skole, men det kommer inne opp noen videreutdanning på valgene? Har jo ikke fått bachelor graden enda men jeg vil gjerne søke videreutdanning allerede fra høsten... 😔 

Noen som vet hvordan jeg løser dette? 

Anonymkode: d0d8c...002

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakter institusjonen du vil studere ved. 

Anonymkode: 47a6e...d28

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er lokalt opptak så er det ikke sikkert opptaket er åpnet enda. 

Anonymkode: d3e0c...260

Skrevet

Er du sikker på at det tilbys videreutdanning ved den høyskolen/universitetet du går på nå? Mener du master eller annen videreutdanning? Har du sjekket nettsidene til uni./høyskole, står jo vanligvis der hvordan man søker de forskjellige programmene? Kan det være at du må inn på søknadsweb, for eksempel?

Anonymkode: 36fcd...225

Skrevet

Da jeg søkte master (på søknadsweb), åpnet de for å søke 1. februar. Mulig det varierer mellom de ulike utdanningsinstitusjonene, men det kan i hvert fall være en forklaring på hvorfor du ikke får søkt enda :) 

Anonymkode: ee8a4...8ae

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil tro det ikke er åpent for søk enda!

Anonymkode: a175b...7f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hjelp

Jeg er ferdig med en bachelor til sommeren og prøver å søke videreutdanning, men jeg får ikke til å velge noe utdanning. Prøver å søke via studentweb, velger rett skole, men det kommer inne opp noen videreutdanning på valgene? Har jo ikke fått bachelor graden enda men jeg vil gjerne søke videreutdanning allerede fra høsten... 😔 

Noen som vet hvordan jeg løser dette? 

fordi det mest sannsynlig ikke er åpent enda

Anonymkode: d9c8d...01c

Skrevet

hvilken vid søker du på? 

Anonymkode: d9c8d...01c

Skrevet

Takk for svar! Tidligere har det stått søknadsfrist for vårsemesteret og nå når det kom ny søknadsfrist tenkte jeg automatisk at det var åpnet. Men får vel smøre meg med tålmodighet! 

Skal søke videreutdanning innen psykisk helse 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er du sikker på at det tilbys videreutdanning ved den høyskolen/universitetet du går på nå? Mener du master eller annen videreutdanning? Har du sjekket nettsidene til uni./høyskole, står jo vanligvis der hvordan man søker de forskjellige programmene? Kan det være at du må inn på søknadsweb, for eksempel?

Anonymkode: 36fcd...225

Det er på en annen skole , videreutdanning ikke master, og har gått via søknadsweb 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk for svar! Tidligere har det stått søknadsfrist for vårsemesteret og nå når det kom ny søknadsfrist tenkte jeg automatisk at det var åpnet. Men får vel smøre meg med tålmodighet! 

Skal søke videreutdanning innen psykisk helse 

Du kan ikke gå rett fra bachelor til videreutdanning, du må jobbe i minst ett år først. 

Anonymkode: d3e0c...260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...