Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en utelansk kjæreste (er utenlansk selv men ikke fra samme land eller samme kultur/relgion)

Kjæresten min synes relgion er teit. Det samme synes egt jeg også. 

Men nå opplevde jeg tanten (albansk muslim) hans skrev til han, hun hadde funnet en kone til han, og han måtte se om han likte hun og det var på tide siden han er nærmere 25 nå. 

Han ble sur og sa hun skulle slutte med tullet sitt eller så blokkerer han hun. 

Som jeg forsto det så sto det det. 

Jeg spurte han hva det var for noe, og han sa hun er sånn osv, jeg prøvde å lese mer men han tok bare telefonen vekk og ble sur på meg også. 

Jeg spurte henne hva det var for noe, det bildet hun sendte, hun sa det var bare kusina hennes og hun måtte vise han hvor stor hun hadde blitt. 

Når hun var hos naboen så tok han frem alle gardinene så fort han hørte stemmen hennes ute. 

Så han er sur på både meg og henne. Ikke snakket et ord med hverandre på 5 dager. 

Hva synes dere om den situasjonen? 
når tanta skriver sånn føler jeg meg lite verdt. Og jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kunne forklare hva det sto i meldingene. 

Anonymkode: 1fa62...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen opplevd noe lignende? Hvorfor gjør de sånt? 

Jeg synes sånne mennesker som snakker sånn er kaldt. Det samme om norske med gammeldags syn, som mener man skal gifte seg med en norsk en. 

men utifra den meldingen hun skrev til han så føler jeg hun mener (hei dump kjæresten din og finn noen andre, nok tid med gøy)

🥺😳

Skrevet

Vet tanta at dere to er sammen? 

Anonymkode: 2c3aa...2c2

Skrevet

Det finnes jo en tråd her «erfaring med albanske menn»...

Anonymkode: 8a1fb...356

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Vært sammen i mange år

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Tanta spurte jo ”går det bra” i går når vi møtte på hverandre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det finnes jo en tråd her «erfaring med albanske menn»...

Anonymkode: 8a1fb...356

Hvordan finner jeg den?

Skrevet

Det er gammeldags klankultur, tanten er også rasist hvis hun mener at det kun er muslimer eller noen fra hans hjemland eller kultur som er bra nok for giftemål.

Anonymkode: edc85...e9f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er gammeldags klankultur, tanten er også rasist hvis hun mener at det kun er muslimer eller noen fra hans hjemland eller kultur som er bra nok for giftemål.

Anonymkode: edc85...e9f

Ja det tenker jeg også, at det er rasistisk mot meg. Du mener andre er rasister, men jeg føler jo de er mer rasister når de ler av andre mennesker???🥺

Skrevet

Har dere snakket om fremtiden? Kjenner flere albanere for de fleste av de så er nordmenn leketøy. Ikke overrasket over den situasjonen du er i.

Anonymkode: d6c56...6db

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har dere snakket om fremtiden? Kjenner flere albanere for de fleste av de så er nordmenn leketøy. Ikke overrasket over den situasjonen du er i.

Ja han har snakket om fremtiden, barn, om vi skal flytte til sveits osv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men han har også slengt masse dritt om meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Vært sammen i mange år

Og når skal dere gifte dere, da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Og når skal dere gifte dere, da? 

Vi er bare 23-25

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi er bare 23-25

Ja, men familien vil han skal gifte seg snart. Det blir vel med deg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi er bare 23-25

Normal alder å få barn i der. Hvor skal dere gifte dere?

• Liker 1
Skrevet

Hva med foreldrene hans? Og dine? Hva synes de om forholdet deres? Har de akseptert deg? 

Og du skrev at han har slengt dritt om deg, kan du fortelle mer om det? 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. Jeg har en utelansk kjæreste (er utenlansk selv men ikke fra samme land eller samme kultur/relgion)

Kjæresten min synes relgion er teit. Det samme synes egt jeg også. 

Men nå opplevde jeg tanten (albansk muslim) hans skrev til han, hun hadde funnet en kone til han, og han måtte se om han likte hun og det var på tide siden han er nærmere 25 nå. 

Han ble sur og sa hun skulle slutte med tullet sitt eller så blokkerer han hun. 

Som jeg forsto det så sto det det. 

Jeg spurte han hva det var for noe, og han sa hun er sånn osv, jeg prøvde å lese mer men han tok bare telefonen vekk og ble sur på meg også. 

Jeg spurte henne hva det var for noe, det bildet hun sendte, hun sa det var bare kusina hennes og hun måtte vise han hvor stor hun hadde blitt. 

Når hun var hos naboen så tok han frem alle gardinene så fort han hørte stemmen hennes ute. 

Så han er sur på både meg og henne. Ikke snakket et ord med hverandre på 5 dager. 

Hva synes dere om den situasjonen? 
når tanta skriver sånn føler jeg meg lite verdt. Og jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kunne forklare hva det sto i meldingene. 

Fortell kjæresten din at han kommer til å gå til helvete. Han er fortsatt ung så han kan endre seg. 

Anonymkode: a1d5d...a7e

Skrevet
Eryn skrev (19 minutter siden):

Hva med foreldrene hans? Og dine? Hva synes de om forholdet deres? Har de akseptert deg? 

Og du skrev at han har slengt dritt om deg, kan du fortelle mer om det? 

Moren virker veldig glad i meg og er sammen med en norsk mann. 
tanten har jo også vist at hun liker meg, tatt meg godt imot, bare trodde ikke hun ville gjort noe sånt mot meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...