AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Hei, er gravid i uke 16 og har siden begynnelsen av november følt meg kvalm, utslitt og vondt i hodet. Har ikke overskudd til noe annet enn jobb og fungerer svært dårlig på jobb for tiden. Presser meg til å gå på jobb med hodepine, kvalme, tungpusten ved enkel gange og helt utslitt. Spiser middag og sover til neste dag etter jobb. Begynner å bli litt bekymret for at noe er galt med meg siden jeg fortsatt er så dårlig når jeg er i trimester to( svangerskapsdiabetes/ uoppdaget kreft osv) også litt bekymret for at det kanskje ikke er heldig å presses seg til å jobb sånn som jeg gjør nå. Denne uken som var det helt forferdelig å være på jobb, hadde lyst til å bare legge meg ned på gulvet og hvile meg. Skulle lage middag istad og ble plutselig uvel med hodepine( et slag trykk i hodet) og akutt kvalme og føltes ut som beina svikter. Måtte legge meg ned på gulvet før det gikk over etter et par minutter. Noen som vet hva dette kan være? Anonymkode: 1679a...89c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Og har de siste dagene blitt veldig rød i kinnene på kvelden Anonymkode: 1679a...89c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Høres ut som kroppen er utslitt. For noen tar svangerskap veldig på kroppen. Er du sykemeldt? Høres ut som du trenger det. God bedring ❤️ Anonymkode: 4ebf0...eae
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Jobber 100% som sykepleier Anonymkode: 1679a...89c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Dette er vanligvis noe man kan ta opp på svangerskapskontroll. Kanskje lurt av deg å ha svangerskapskontroll med lege fremover mtp du har endel bekymringer rundt helse. Lege kan mest sannsynlig berolige deg, sjekke blodtrykk, rek blodprøver evt. og evt sykemelde deg. Jeg er i uke 17 og har det mye som deg. Jobber også 100% enn så lenge men jobben min er ganske rolig. Men er mye svimmel, svært sliten og trøtt, kvalmen har heldigvis gitt seg. Har også en krevende 2 åring:p Enn så lenge er blodtrykket og blodprøvene mine fine: Tviler på at jeg klarer å stå i 100% jobb sv.skapet ut for å si det sånn. Det gjorde jeg forrige gang - men denne gangen - neppe. Anonymkode: 8bb90...e88
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Det høres ut som du er utslitt. Snakk med lege og få en sykemelding. Jeg hadde det litt på samme måte rundt uke 20. Sykemelding i to uker hjalp veldig. Anonymkode: 0c216...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå