Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare høre andres meninger, før jeg evt irriterer meg ihjel over noe som kanskje ikke er en sak likevel. 
Men kjæresten min, mann på 22 år, har en tendens til å sovne på sofaen. Og da kan han sove i flere timer! Til og med hele natten enkelte ganger, han sier han sovner så godt der kontra i sengen. Han er samtidig umulig å vekke! For fem minutter siden så hørte jeg han sovnet 2 min etter han la seg ser (vært ute hele dagen), så spørr jeg om han ikke kan gå på soverommet å legge seg istedet, siden det ikke blir plass til å ligge i sofa og se på tv utover kvelden når han okkuperer den slik, han mumler bare og sover vidre🙄 sånn er det hele tiden når han sover i senga eller sovner i sofaen. Klin umulig å få liv i han. Er jeg berettiget irritasjonen min?🥵

Anonymkode: e244d...5fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke plass til dere begge, velt han ut. Gi selvfølgelig beskjed med glimt i øyet at det skjer neste gang han ikke gir plass i sofaen. Eventuelt kan du kjøpe deg en godstol som bare er din. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Epilator eller hårfjerningsvoks på en av leggene !

Endret av Anciol
  • Liker 8
Skrevet

Kjøp en sofa til og la han bare sove! Blir ikke noe bedre av å irritere seg over dette.

Anonymkode: 82189...55b

• Liker 2
Skrevet

Gaffateip eller et vokspapir på leggen så våknern nok. 

Har samme problemet med min. Han klager gjerne også over at jeg har latt han sove for lenge. De mannfolka altså

Skrevet
16 minutter siden, Troyamin said:

Er det ikke plass til dere begge, velt han ut. Gi selvfølgelig beskjed med glimt i øyet at det skjer neste gang han ikke gir plass i sofaen. Eventuelt kan du kjøpe deg en godstol som bare er din. 

Jadu. Å velte en kar på 120kg blir nok litt vel vanskelig😂

Skrevet
Just now, Tuppeluri said:

Gaffateip eller et vokspapir på leggen så våknern nok. 

Har samme problemet med min. Han klager gjerne også over at jeg har latt han sove for lenge. De mannfolka altså

Åh, så det er ikke bare her🙄 min blir også småirritert hvis jeg ikke har vekt han innen rimelighetens tid. Han tror heller ikke på at jeg har prøvd x antall ganger på nettopp dette🙄 mannfolk🙄

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jadu. Å velte en kar på 120kg blir nok litt vel vanskelig😂

Nei. Snakker av erfaring...

Skrevet

Spray han i ansiktet med vann til han står opp. Ja, det høres voldsomt ut, men fy faen i helvete så irriterende det er med menn som oppfører seg slik. Var sammen med en sånn en. Det funka å spraye vann på han. ALT ANNET fungerte ikke. Hjalp ikke engang å kle på seg sexy undertøy og skreve over han og så lokke han til soverommet (mulig fordi han skjønte det var en felle). 

Anonymkode: e47b8...b04

• Liker 2
Skrevet (endret)

litt inspirasjon til måter å gjøre det på:

Airhorn er tingen ....

Endret av Bente1234
  • Liker 3
Skrevet

Kjøp alarm clock

Anonymkode: a956e...75f

Skrevet

Sett deg oppå han. Sikkert god og myk når han er 120 kilo 😅

Anonymkode: 88df6...594

• Liker 4
Skrevet

Hadde aldri vært aktuelt for meg å bo sammen med en mann som ligger på sofaen og sover i timevis! 

Kommer han seg opp på jobb selv, eller er det du som vekker ham?  Hvordan tror du det vil bli når dere evt. får barn sammen?  

• Liker 3
Skrevet

Herregud. Det kan være en grunn til at fyren sover så mye. Kanskje han sliter med utmattelse? Uoppdaget ME? 

Anonymkode: 35e35...a6f

• Liker 2
Skrevet

Har en samboer som også kan sove hele kvelden på sofaen. Han har sagt at jeg må vekke han før han sovner for tungt, men selv om jeg vekker han etter 5 minutt så er det umulig å få han opp. Så jeg har gitt opp. Hender seg at han kommer labbende inn på soverommet midt på natta. Han har vel og merke lavt stoffskifte, og kan bli utrolig sliten til tider, så det er jo ikke noe jeg blir sur for akkurat. Men jeg undrer meg over hvorfor han ikke bare kan gå å legge seg i senga når han er så trøtt 😅

Anonymkode: 915f3...827

Skrevet

Flytt TVen inn på soverommet..

Anonymkode: 37f78...382

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikser rett og slett ikke å ha et voksent menneske liggende å sove på sofaen hele kvelden!! Synes det er både trasig og irriterende, og ikke det minste hyggelig. Å tilbringe den ene kvelden etter den andre sittende å se/høre på et voksen menneske ligge på sofaen å sove, er bare rett og slett ikke "innafor". Helt greit at man kan ta seg en 15 min blund på sofaen, men mer soving enn det, får jammen meg foregå på soverommet. 

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør du hvis det kommer besøk?? 😱 Ellers synes jeg du skal kjøpe en deilig stressless du kan se tv i. Fordelen med at han sover er at du kan velge film!

Anonymkode: eea33...283

• Liker 2
Skrevet

Jeg flyttet faktisk fra mannen min nettopp delvis pga dette!

Han sovnet på sofaen i tide og utide, og sov ellers til langt på dag i helgene (slik at ingenting ble gjort av arbeid og oppussing hjemme).

Han ville ha barn med meg og hele pakken. Jeg flyttet ut i høst, å få barn med en sofaslask som dette skjer ikke. Tok meg 14 år å innse det...

Anonymkode: c4de3...4e4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva gjør du hvis det kommer besøk?? 😱 Ellers synes jeg du skal kjøpe en deilig stressless du kan se tv i. Fordelen med at han sover er at du kan velge film!

Anonymkode: eea33...283

Er vel ingen som kommer på overraskende besøk lenger, så akkurat det er ingen problemstilling. 

Anonymkode: 35e35...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...