Gjest Gjest Skrevet 13. august 2005 #1 Del Skrevet 13. august 2005 Hvor god kommunikasjon føler du at du har med dine overordnede og kolleger på din arbeidsplass (offentlig/privat sektor?) ? På min arbeidsplass (offentlig sektor) er det tilnærmet flat struktur og ganske så god kommunikasjon mellom vanlige arbeidstakere, mellomledere og ledere: vi kan være oss selv og si akkurat hva vi ønsker - og humor er lov - det skaper gode resultater. Det slår meg at vi er heldige på min arbeidsplass....derfor kunne det være interessant å høre hvordan andre har det - både negativt og positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. august 2005 #2 Del Skrevet 13. august 2005 Samme hos oss (privat sektor). Vi tuller og fleiper og er seriøse alt etter hva situasjonen tilsier. Og vi kan jammen fortelle hverandre et alvorsord eller tre dersom det er nødvendig også. Og - for ordens skyld: Vi har også ganske flat struktur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2005 #3 Del Skrevet 13. august 2005 Det der hørtes bra ut..! Når det er åpen kommunikasjon og informasjonsflyt på en arbeidsplass- og det er rom får å være den man er - og å si det man vil - betyr det mye for livskvalitet og for arbeidsrsultater for bedriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjiraffen Skrevet 14. august 2005 #4 Del Skrevet 14. august 2005 Vi har det også helt flatt - i offentlig sektor. Kjempedeilig! Tror for øvrig jeg kun har vært borti den tyoen arbeidsplass jeg - kan ikke huske å ha følt meg underlegen en sjef eller lignende. (Har ikke hatt SÅ mange jobber da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå