AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Jeg begynner å bli litt smågal, jeg klarer ikke legge tanken av henne bort. Jeg møtte hun først nå i oktober, første gang sa var det noe med henne. Det gikk ikke lange tiden før, jeg merket en "følelse" rundt henne, som en underliggende intens følelse. Jeg tenker på henne til alle døgnets tider. Det er som om kroppen min "savner" henne. Og hver eneste gang jeg får se henne, er jeg så utrolig glad og lykkelig. Men med en eneste gang hun drar er det som om hele kroppen og sjelen min savner alt ved henne. Vi har ved to anledninger fått øyekontakt som om hele rommet rundt oss forsvant, og hele kroppen min kjente dette. Det var så intenst. Kan noen gi meg noen gode råd.. Anonymkode: c8f40...046 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Har det akkurat som deg, du beskriver det så fint, samtidig som det er så vondt. 🤍 Jeg føler en som jeg ikke kan få, men det kan kanskje du? Du må tørre å være litt mer frampå? Tipper at følelsene dine har vist seg for vedkommende allerede. Anonymkode: b89d8...481 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har det akkurat som deg, du beskriver det så fint, samtidig som det er så vondt. 🤍 Jeg føler en som jeg ikke kan få, men det kan kanskje du? Du må tørre å være litt mer frampå? Tipper at følelsene dine har vist seg for vedkommende allerede. Anonymkode: b89d8...481 Hun er singel... hvordan frampå? Hvordan tror du jeg har vist følelsene mine for vedkommende? Men vi stod der å bare så på hverandre og hele verden stod stille.. vi snakket ikke engang.. vi bare stod der Anonymkode: c8f40...046
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun er singel... hvordan frampå? Hvordan tror du jeg har vist følelsene mine for vedkommende? Men vi stod der å bare så på hverandre og hele verden stod stille.. vi snakket ikke engang.. vi bare stod der Anonymkode: c8f40...046 Spør om interesser, be henne med på noe? Google kroppsspråk, det sier veldig mye. Lykke til! Anonymkode: b89d8...481 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Hvorfor prøver du deg ikke bare? Hva kan skje? Du kan bli avvist, men det er nå helst det. Anonymkode: e50bc...53d 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor prøver du deg ikke bare? Hva kan skje? Du kan bli avvist, men det er nå helst det. Anonymkode: e50bc...53d Bør jeg prøve meg? Anonymkode: c8f40...046
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Bør jeg prøve meg? Anonymkode: c8f40...046 God dag man økseskaft. Anonymkode: 2ccb4...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 Du har ingenting å tape på å prøve deg, hvis du gjør det på en ordentlig måte. Etterhvert vil du merke om hun og er innterresert og om dere har god kjemi. Anonymkode: e9c7c...201 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bør jeg prøve meg? Anonymkode: c8f40...046 Ja? Hvis der er settinger du pleier møte henne, kan du prøve med et "hei" og prøve deg på en samtale neste gang? Kanskje spørre om hun kunne tenke seg å ta en korona-kaffi med deg? Anonymkode: e50bc...53d 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 Wow! Har du vært inne å lest følelsene mine? Nettopp slik jeg har det om dagen for ett nytt bekjentskap jeg ikke har kjent så lenge.. Det har vært ett evig tankekjør nå ett par uker, hva er dette? Er det en nysgjerrighet eller er det rett og slett bare (for meg) den jeg har ventet på hele mitt liv.. Men her stopper det igrunn og jeg innser jeg bare plager meg selv.. For dette er ett dame liker dame tilfelle.. Uansett, lykke til TS. Godt å vite vi er fler 😊 Anonymkode: 0171f...8ed
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #11 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Wow! Har du vært inne å lest følelsene mine? Nettopp slik jeg har det om dagen for ett nytt bekjentskap jeg ikke har kjent så lenge.. Det har vært ett evig tankekjør nå ett par uker, hva er dette? Er det en nysgjerrighet eller er det rett og slett bare (for meg) den jeg har ventet på hele mitt liv.. Men her stopper det igrunn og jeg innser jeg bare plager meg selv.. For dette er ett dame liker dame tilfelle.. Uansett, lykke til TS. Godt å vite vi er fler 😊 Anonymkode: 0171f...8ed Jeg er selv lesbisk og føler dette for en annen dame 🙈 hun er singelhiten føler vi har en spesiell kjemi sammen.. Anonymkode: c8f40...046
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #12 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er selv lesbisk og føler dette for en annen dame 🙈 hun er singelhiten føler vi har en spesiell kjemi sammen.. Anonymkode: c8f40...046 Igjen wow! Så kult at du også er en dame. Men vet du om din crush er noen som liker damer da? Jeg er usikker på min og i og med det har gått så liten tid, tørr jeg ikke helt "vise meg fram" enda.. Anonymkode: 0171f...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #13 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Igjen wow! Så kult at du også er en dame. Men vet du om din crush er noen som liker damer da? Jeg er usikker på min og i og med det har gått så liten tid, tørr jeg ikke helt "vise meg fram" enda.. Anonymkode: 0171f...8ed Tror jeg kan ha sett hun på tinder for en stund siden iallfall.. hun vet at jeg er skeiv iallfall 🙈 Anonymkode: c8f40...046
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #14 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tror jeg kan ha sett hun på tinder for en stund siden iallfall.. hun vet at jeg er skeiv iallfall 🙈 Anonymkode: c8f40...046 Spennende! Da kan det jo hende hun har plukket opp noen signaler fra deg når hun er klar over det. Har dessverre ingen gode råd utover det. Lykke til med crushet ditt TS 😉 Anonymkode: 0171f...8ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå