AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Jeg er en kvinne på 37 år som lenge har tenkt på andre damer, jeg har kun vært i forhold/hatt sex med menn tidligere, men lurer på om jeg bare er ekstremt nysgjerrig eller om jeg rett og slett heller mer andre vei. Dette har jeg lurt på siden jeg gikk på ungdomsskolen, kan ikke påstå at jeg noengang har vært forelska i ei jente, men har blitt seksuelt opphisset og hatt mange fantasier om andre kvinner. Jeg har og tent seksuelt på menn og har hatt et godt sexliv. Men nå har det seg slik at tanken på sex med menn blir mer og mer frastøtende og jeg ser og tenker mer og mer på kvinner. Jeg synes dette er fryktelig forvirrende Anonymkode: c9ef5...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 på samme måte som man vet om man er hetro. men både hetro- og homofili kan gardbøyes Anonymkode: 18fb7...249 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Jeg er lesbisk og forstår ikke personer som lurer på om de er det ene eller det andre. Ikke for å være stygg eller noe mot deg Ts eller andre, men jeg forstår det bare ikke. Jeg har vært klar over min legning siden 13-års alderen og har aldri vært i tvil. Anonymkode: 9f6c3...456
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Kanskje du er bifil da? Eller bare har litt flytende seksualitet Det er greit det også. Du MÅ ikke ha en merkelapp på det hvis det ikke kjennes riktig ut. Anonymkode: daef5...714 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Altså, du må ikke være enten heterofil eller homofil, det finnes flere legninger enn det her i verden. Kanskje du er bifil? Eller biseksuell? Eller som en over her sa, bare har litt flytende seksualitet. Er det egentlig så voldsomt nøye hva du kaller det? Så lenge du har sex med frivillige voksne så sjekk nå opp akkurat de du har lyst til 😊 Anonymkode: 0816b...f1d 1
Morpheus Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 Du er bifil hvis du tenner på begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 Det høres ut som du er biseksuell og drittlei av menn akkurat nå. Anonymkode: f18a6...5ee
Gjest Alterego666 Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 Man vet at man er homofil når man konsekvent forelsket seg i mennesker av eget kjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå