AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Litt om meg sjøl , eg er ein kvinne 28 år. Gift siden 2011.Vi prøvd å bli gravid siden 2017. 2019 bestemte vi at vi trenger hjelp , så då bestilt vi time hos gyne. , alt i orden med meg og mannen. Men kvifor kan ikkje vi bli gravid naturlig? Det veit ikkje ho heller. Så då gyne sa at vi kan prøve ivf behandling. Vi skulle starte med behandlingen august 2020.alt var i orden , menopur og fyremadel er kjøpt og vi måtte bare vente til mensen kom då. Mensen kom ikkje , så då tok eg graviditettest og det var positiv. vi var veldig glad!kjemisk graviditet etter ca 5uker. Eg blei så deprimert og vi måtte utsette ivf behandling til januar 2021 . idag er min første menstrasjons dag , imorgå skal eg ta sprøyte(menupur ) 112,5 ie kvardag . Eg gler meg og gruer meg samtidig. Håper alt går etter plan denne gongen! Eg trenger litt motivasjon , inspirasjon,tips .. , korleis det gikk med behandlingen? Er noke eg må gjer eller unggå ? Når skal eg til Ul? Anonymkode: 6882e...938
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå