Gå til innhold

Hvordan finner man guttens g-punt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvordan skal man finne guttens g-punkt. Jeg vet at den sitter i anus, men hvor skal man ta for å finne den. Har hørt at noen gutter faktiskt kan få orgasme bare ved å bli behandle dette punktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den som leter skal få svar

Om du stimulererpungtet like foran anus mot ballene vil du finne noe som kan kalles eit stimuli pungt men g-pungt er uretferdig å kalle det.

Dersom du er verkelig fresh kan du stimulere prosta kjertelen til mannen men denne ligger 5 cm inne i anus og er umulig å kjenne den bare er der og dersom stimulert på rette måten vil du kunne stimulere fram nytelse MEN og det er eit stort men her du MÅ ver forsiktig for det er ikkje alle som vil like dette og dersom kjeresten din foreslår dette bruk hansker glide middel eller vask deg godt etterpå. Det kan bli litt griseri.

Desuten må dere føle dere trygge på en annen og gå forsiktig fram.

Lykke til

MVH Sedai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...er umulig å kjenne den bare er der ..." ...??

Det er en kjertel på størrelse og tekstur ("ruglete") omtrent som en hvalnøtt som ligger "retning forover". Kjenner du etter med en finger (med glidemiddelel.l.) opp i rumpen hans, burde du greit kunne kjenne den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke la deg lure av maset om punkter her og punkter der...

Sex/Orgasme handler vel så mye om de punktene som er mellom ørene...

Bra Georg! Helt enig..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter har G-punktet sitt i rumpa Jeg er kanskje en av de som ikke har lyst å lete etter det...

Nei fy flate jeg har heller ikke lyst til å lete etter det..... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...