Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2021 - Tv 2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I kveld er det premiere på sesong 11 av Hver Gang Vi Møtes på Tv 2. Maria Mena, Stian "Staysman" Thorbjørnsen, Hanne Krogh, Hkeem, Agnethe Saba, Arne Hurlen og Trygve Skaug er årets deltakere. Blir spennende å høre mer om livene til de forskjellige samt høre hva slags tolkninger de har laget av hverandres sanger. Håper det blir en bra sesong og kanskje noen nye hits! 😄 

Endret av Janzypants
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg! Tror det blir mye tårer i kveldens episode 😭

Skrevet

Jeg så den i formiddag på Sumo. Jeg tror dette blir den beste sesongen. Har kjedet meg gjennom de siste sesongene som har vært, men jeg klarte nå å kose meg gjennom hele sendingene og mye fin musikk. Bare å glede seg.

Skrevet
Lawyam skrev (10 minutter siden):

Jeg så den i formiddag på Sumo. Jeg tror dette blir den beste sesongen. Har kjedet meg gjennom de siste sesongene som har vært, men jeg klarte nå å kose meg gjennom hele sendingene og mye fin musikk. Bare å glede seg.

Veldig enig!

• Liker 1
Skrevet

Jeg døøør av all grininga 🤣 Ha i alle dager?! 🤪😅

Anonymkode: 2f0bc...58d

• Liker 14
Skrevet

Maria Mena blir litt for mye følelser og grining for meg. Hun dyrker angsten og tankene sine og det blir litt mye... 😶

Anonymkode: 3cbb4...872

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Maria Mena blir litt for mye følelser og grining for meg. Hun dyrker angsten og tankene sine og det blir litt mye... 😶

Hør hør! 

Anonymkode: 2f0bc...58d

• Liker 4
Skrevet

Staysman var litt pinlig, men Agnethe var helt fantastisk! Maria Mena er en stor artist. At hun har angst og følelsesmenneske

har vel ingenting med saken å gjøre. Hun skriver fantastiske låter og er en av norges største artister.

Anonymkode: 752c0...abd

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Staysman var litt pinlig, men Agnethe var helt fantastisk! Maria Mena er en stor artist. At hun har angst og følelsesmenneske

har vel ingenting med saken å gjøre. Hun skriver fantastiske låter og er en av norges største artister.

Anonymkode: 752c0...abd

Joda men det er kun gnål om følelser og grining når hun åpner munnen. Litt dramaqueen den dama🤭

• Liker 6
Skrevet

So what? Nydelig musikk hun og de andre gir oss - og HVER GANG DE GRÅTER var litt fornøyelig. Gråt jeg også, haha!

Skrevet

Ser at Hkeem (?) ikke er tilstede under vinsmakingen. Synd at alkohol tar så stort fokus i programmet når ikke alle har samme forhold til alkohol. Regner med at de visste at han var avholds da de satt sammen casten.

Anonymkode: 8094f...60f

• Liker 11
Skrevet

Reagerte også faktisk litt på unormalt mye fokus på alkohol når du sier det. Og tenkte at 'nå blir det hvertfall noe å skrive om fot alkoholmotstandere'.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ser at Hkeem (?) ikke er tilstede under vinsmakingen. Synd at alkohol tar så stort fokus i programmet når ikke alle har samme forhold til alkohol. Regner med at de visste at han var avholds da de satt sammen casten.

Anonymkode: 8094f...60f

Enig. Det var faktisk elendig gjennomført. I det minste burde de ha tatt østerssmakingen samtidig så han i det minste ble inkludert der! Å la en aktivitet utelate EN person på den måten er bare vanvittig ufint.

Anonymkode: 6fcf0...572

• Liker 13
Skrevet

Nåja. Om han ikke drikker kunne han vel ha tålt å være der. 

Skrevet

Dronninga av grin og vin... 🙈

Anonymkode: fec56...418

• Liker 10
Skrevet

Han Postgirobygget-fyren overrasket. Trodde ikke han hadde såpass god stemme. Han må begynne å synge noe annet enn det postgiropisset han driver med så stemmen kommer ordentlig frem. 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Enig. Det var faktisk elendig gjennomført. I det minste burde de ha tatt østerssmakingen samtidig så han i det minste ble inkludert der! Å la en aktivitet utelate EN person på den måten er bare vanvittig ufint.

Anonymkode: 6fcf0...572

Ofte har noen øvd til sin låt under aktivitetene, sånn har det vært i tidligere sesonger også.  Så er nok litt tilfeldig. Passet selvfølgelig for han sin del at han ikke deltok denne gangen. 

• Liker 2
Skrevet

Litt for mye grining for min smak, men fine sanger i dagens episode.

Anonymkode: e1b0d...b74

• Liker 4
Gjest Trynefaktor
Skrevet
jukkapalme skrev (17 minutter siden):

Han Postgirobygget-fyren overrasket. Trodde ikke han hadde såpass god stemme. Han må begynne å synge noe annet enn det postgiropisset han driver med så stemmen kommer ordentlig frem. 

Ja, jeg ble så overrasket. Har aldri hatt sansen for Postgirobygget, men for en stemme Arne Hurlen har! Virker som en fin fyr også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...