Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk meg kjæreste for et par mnd siden, som jeg likte veldig godt. Dndelig en som likte meg også. Men har etterhvert sett at vi er så veldig forskjellige, og det er så mange ting som irriterer meg med han. Trodde endelig jeg hadde funnet en jeg kunne få en familie med, men det føles bare ikke riktig lenger. Har en sønn fra før, som favoriserer faren. Kanskje fordi det er samme kjønn, han har større hus, er mer lik han selv. Det er uansett ganske sårt, selv om jeg uansett er glad i han. Har ikke annen familie her, og har noen få venner som selv har mann og flere barn. Føler meg litt ensom, og er så redd for fremtiden og hvor ensom den kan bli. Hadde brukt flere år på å finne en kjæreste, og nå ser det jo ut som det ikke går likevel.. Jeg trenger litt råd eller støtte, eller noe. 😕

Anonymkode: 79f21...b33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvom du er ensom må du ikke ta til takke med hvem som helst som kjæreste. Både for din egen del, men også for din sønns del. Om kjæresten din ikke er riktig mann for deg, gjør du det slutt. Og så bruker du heller tiden din på å få deg flere venner. Bruk mye tid sammen med sønnen din så skjnner du nok etterhvert at du allerede har en familie, du trenger ikke en kjæreste for å få en familie. 

Anonymkode: 439bd...a2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Selvom du er ensom må du ikke ta til takke med hvem som helst som kjæreste. Både for din egen del, men også for din sønns del. Om kjæresten din ikke er riktig mann for deg, gjør du det slutt. Og så bruker du heller tiden din på å få deg flere venner. Bruk mye tid sammen med sønnen din så skjnner du nok etterhvert at du allerede har en familie, du trenger ikke en kjæreste for å få en familie. 

Anonymkode: 439bd...a2c

Sønnen min har ikke møtt han enda, og jeg er enig i det du sier. Sønnen min er snart 10 år, og går av og til litt som han vil mellom meg og faren. Vi bor nært og har et godt samarbeid, så det går fint. Men da er han mest hos faren.  Synes jo det er litt trist. Har alltid ønsket flere barn og en familie, så fremtiden ser litt møtk og ensom ut akkurat nå. Er i slutten av 30-årene..

Anonymkode: 79f21...b33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...