AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Litt usikker ut fra bildet, men kan det være et Pengetre (sukkulent)? Anonymkode: 74bb1...6d1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Ser ut som husfred. Anonymkode: 9d1a2...5ee
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Litt dårlig bilde, da det både er uklart og ikke viser noe om størrelse, men det er definitivt ikke pengetre. Jeg ville sagt enten husfred eller denne. Anonymkode: aa34b...c44
Gjest EndaEnGang Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 (endret) Tror ikke det er husfred, de er som oftest mye tettere i bladverket. Ligner på glanspilea eller noe sånt synes jeg, i alle fall i pilea-familien. Endret 17. januar 2021 av EndaEnGang
Høstfarge Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 Du kan laste ned appen Picturethis. Genial app
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 Takk, men må eventuelt være glanspilea, de andre er det ikke ser jeg når jeg Googler. Bladene har litt sånn sukkulent aktig konsistens. Er noe mi bestemor har hatt i årevis og lette å ta avleggere av Anonymkode: eee79...c7c
Gjest EndaEnGang Skrevet 17. januar 2021 #9 Skrevet 17. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Takk, men må eventuelt være glanspilea, de andre er det ikke ser jeg når jeg Googler. Bladene har litt sånn sukkulent aktig konsistens. Er noe mi bestemor har hatt i årevis og lette å ta avleggere av Anonymkode: eee79...c7c Kan også være en type peperomia, de kommer i mange varianter og har litt tykke blader. Men jeg holder en knapp på at det er en eller annen variant av pilea, de kommer i en del variasjoner de også.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #10 Skrevet 17. januar 2021 EndaEnGang skrev (4 timer siden): Kan også være en type peperomia, de kommer i mange varianter og har litt tykke blader. Men jeg holder en knapp på at det er en eller annen variant av pilea, de kommer i en del variasjoner de også. Jeg tenkte også at det kunne være en type peperomia. Pilea kan også stemme. Men at noen kan synes det likner på husfred eller pengetre går over min forstand. Anonymkode: da920...53b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #11 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Takk, men må eventuelt være glanspilea, de andre er det ikke ser jeg når jeg Googler. Bladene har litt sånn sukkulent aktig konsistens. Er noe mi bestemor har hatt i årevis og lette å ta avleggere av Anonymkode: eee79...c7c Du kan jo vise den til en gartner, da får du korrekt svar. Anonymkode: 74bb1...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå