AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Har hatt kjæreste i ca. ett år. Her om dagen var vi ute og gikk tur med ett vennepar av meg som nå også er blitt kjent med kjæresten min. Vennene mine sliter i ekteskapet og jeg vet hun vil ut, men ikke så lett pga barn i bildet. Kjæresten min driver med sykling og det gjør også vennene mine. Hun noe mer enn han, men han sykler også. Da vi skulle gå, så inviterer kjæresten min venninnen min med på sykkeltur, bare de to. Jeg syntes det var veldig spesielt iom at de begge driver med sykling. Mannen til venninnen min reagerte også, men ingen av oss sa noe. Er det rart av oss å reagere? Jeg syntes jo han burde invitert begge to, ikke bare venninnen min iom at de begge sykler, selv om hun noe mer enn han. Anonymkode: 93a44...a41 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Vel.... i og med at det var foran alle så kan jeg ikke tenke meg annet enn at det var en skikkelig flause, kanskje han tenkte at mannen hennes sykler mindre enn han Gjør, kanskje er han og venninnen din på samme nivå utholdenhetsmessig og kan utfordre hverandre for treningen, eller noe? alt dette kan besvares av hvordan forholdet er ellers, ER kjæresten din en som åpenlyst søker bekreftelse eller legger an på noen på denne måten? Anonymkode: 567fc...c50 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel.... i og med at det var foran alle så kan jeg ikke tenke meg annet enn at det var en skikkelig flause, kanskje han tenkte at mannen hennes sykler mindre enn han Gjør, kanskje er han og venninnen din på samme nivå utholdenhetsmessig og kan utfordre hverandre for treningen, eller noe? alt dette kan besvares av hvordan forholdet er ellers, ER kjæresten din en som åpenlyst søker bekreftelse eller legger an på noen på denne måten? Anonymkode: 567fc...c50 De er ikke på samme nivå, han er mye bedre trent enn henne. Jeg spurte han i bilen hvorfor han i all verden bare inviterte henne og at det var veldig dårlig idé mtp at han kjenner ikke disse vennene mine så godt. Det slo nok dårlig ut hos mannen til venninnen min. Han hadde ikke noe godt svar på hvorfor han bare inviterte henne. Anonymkode: 93a44...a41
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De er ikke på samme nivå, han er mye bedre trent enn henne. Jeg spurte han i bilen hvorfor han i all verden bare inviterte henne og at det var veldig dårlig idé mtp at han kjenner ikke disse vennene mine så godt. Det slo nok dårlig ut hos mannen til venninnen min. Han hadde ikke noe godt svar på hvorfor han bare inviterte henne. Anonymkode: 93a44...a41 Hmmmmmmmm..... jaaaa da er det pøkka rart, hold dette litt i minnet og observer fremover. Kan hende dette er noe du bør huske, bare i tilfelle han viser seg å søke til andre. Anonymkode: 567fc...c50 7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): inviterer kjæresten min venninnen min med på sykkeltur, bare de to. Jeg syntes det var veldig spesielt iom at de begge driver med sykling. Mannen til venninnen min reagerte også, men ingen av oss sa noe. Hvorfor sa du ikke noe der og da? Du hadde feid alle problemer av banen om du bare hadde oppklart misforståelsen med en gang, og sagt noe sånt som "skatt, Per driver også med sykling, så da kan dere tre sykle mens jeg ordner lunsj til oss". Anonymkode: 6319b...c4a 10
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hmmmmmmmm..... jaaaa da er det pøkka rart, hold dette litt i minnet og observer fremover. Kan hende dette er noe du bør huske, bare i tilfelle han viser seg å søke til andre. Anonymkode: 567fc...c50 Ja, jeg ble rett og slett litt flau på hans vegne.... de har vært på ett ritt sammen også, så han vet veldig godt at mannen også sykler. Jeg hadde uansett aldri invitert med en gift kompis av han på en aktivitet jeg drev med, uansett om kona hadde drevet med samme aktiviteten. Spesielt ikke hvis jeg nettopp var blitt kjent med de. Jeg sa til han at ok, da får jeg ta med mannen hennes på sykkeltur ( jeg sykler også litt, men ikke ritt og sånn), men da bare mumlet han noe. Dette er venner jeg har hatt i 30 år, han har kjent de under ett år, truffet de noen ganger. Anonymkode: 93a44...a41 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor sa du ikke noe der og da? Du hadde feid alle problemer av banen om du bare hadde oppklart misforståelsen med en gang, og sagt noe sånt som "skatt, Per driver også med sykling, så da kan dere tre sykle mens jeg ordner lunsj til oss". Anonymkode: 6319b...c4a Jeg ble så satt ut og så mannen til venninnen min også ble det og det var akkurat i det vi skulle sette oss inn i bilen. Anonymkode: 93a44...a41 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 Hva svarte venninnen din da? Anonymkode: ece41...514 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #11 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva svarte venninnen din da? Anonymkode: ece41...514 Hun ble nok også litt satt ut for hun svarte bare «eh....ja, det kan vi jo». Anonymkode: 93a44...a41
Frøkensina Skrevet 16. januar 2021 #12 Skrevet 16. januar 2021 Dette var utrolig uintelligent uansett hva slags motiv kjæresten din har. EQ som en nepe-nivå. 7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #13 Skrevet 16. januar 2021 Frøkensina skrev (8 minutter siden): Dette var utrolig uintelligent uansett hva slags motiv kjæresten din har. EQ som en nepe-nivå. Helt enig. Han er faktisk oppegående, men i dette tilfelle virket han stikk motsatt 🤯 Anonymkode: 93a44...a41 1
Frøkensina Skrevet 16. januar 2021 #14 Skrevet 16. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Helt enig. Han er faktisk oppegående, men i dette tilfelle virket han stikk motsatt 🤯 Anonymkode: 93a44...a41 Kanskje du kan prøve å snakke litt med ham om det? Hvis han ellers er oppegående burde han jo forstå. I allefall kan du kanskje få vite hvordan han tenker. Du kan jo også snakke med venninnen din, kanskje like greit om hun avlyser 😅 Endret 16. januar 2021 av Frøkensina
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #15 Skrevet 16. januar 2021 haha nå kom jeg til å tenke på en episode med en eks, selv om det ikke er det samme. vi hadde vært kjærester ca 3 mnd og var på stranden en sommer. der kom han i prat med en dame, og de skvaldret ca en time foran meg. jeg vurderte å be de utveksle tlfnr😂jeg gjorde det slutt kort tid etter. ikke pga dette men pga lav eq og ekstrem tyting😄 Anonymkode: 3db56...410 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #16 Skrevet 16. januar 2021 Vel, nå har du sagt i fra , og det var klønete av mannen din å komme med et sånt forslag . Nå tror jeg han har tatt poenget , og da bør du kanskje la det ligge inntil videre ? Det vil vise seg om han ramler ut på igjen , men det er ikke noe lurt å male noe mere på det før det motsatte er bevist Anonymkode: f79b8...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #17 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, nå har du sagt i fra , og det var klønete av mannen din å komme med et sånt forslag . Nå tror jeg han har tatt poenget , og da bør du kanskje la det ligge inntil videre ? Det vil vise seg om han ramler ut på igjen , men det er ikke noe lurt å male noe mere på det før det motsatte er bevist Anonymkode: f79b8...2eb Jeg kommer ikke til å gjøre noe mer, han får se selv hva han gjør....tror/håper han skjønte etterhvert at han virkelig har dritt på draget her. Anonymkode: 93a44...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå