AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Jeg kjenner en som ofte sier til sønnen sin at han er en «fin og nydelig sak»... Han snakker til barnet sitt som om det er et objekt... Sønnen har gitt uttrykk for at han ikke liker det, men han bare fortsetter... Han er ikke en «sak», han er et menneske... Er dere enige med meg, eller er dette helt greit? Anonymkode: 6d1ff...baa
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Herlighet hva man skal lage problemer utav. Jeg ser overhodet ikke problemet med det der, det er bare en talemåte. Jeg kaller stadig sønnen min for «mammas lille pus», mener du jeg tror han er en katt da eller? Anonymkode: 8be0c...0e2 11
minister-mio Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 En fin og nydelig "sak" er da bare en kjærlig måte å utrykke seg på. 1
Ulrikke Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Min svigerinne kaller begge jentene hun er tante til for "Frøken Dings". Ingen av dem har noen gang tenkt tanken på at det skal være negativt. En dings er jo en "ting"..... 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjenner en som ofte sier til sønnen sin at han er en «fin og nydelig sak»... Han snakker til barnet sitt som om det er et objekt... Sønnen har gitt uttrykk for at han ikke liker det, men han bare fortsetter... Han er ikke en «sak», han er et menneske... Er dere enige med meg, eller er dette helt greit? Anonymkode: 6d1ff...baa Hvorfor bryr det deg? Mange sier dette til sine barn. Anonymkode: 9fc61...f57 1
Lisa Rowe Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 Er dette det eneste du har observert som får deg til å tenke at vedkommende behandler sønnen til som et objekt? Skal man ikke kunne kalle barna sine for "pus", "skatt", "klumpen", etc heller da? Veldig sært av deg å henge deg opp i dette. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 Lisa Rowe skrev (32 minutter siden): Er dette det eneste du har observert som får deg til å tenke at vedkommende behandler sønnen til som et objekt? Skal man ikke kunne kalle barna sine for "pus", "skatt", "klumpen", etc heller da? Veldig sært av deg å henge deg opp i dette. Han gjør også andre ting som får meg til å tenke dette, så nei, ikke bare derfor... Anonymkode: 6d1ff...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå