Pia Sofia Skrevet 21. januar 2021 #141 Skrevet 21. januar 2021 Det er ekstremt mange kjipe folk her! Uansett om hvor overdramatisk min samboer hadde vært, så hadde jeg hørt på han, vært der for han! Jeg skjønner at hun er redd, og håper hun ikke har grunn til det! Men noe feiler henne jo, og med den bakgrunnen så er det lett å forstå at hun tenker kreft. Hvis hun faktisk har kreft tror jeg ikke hun tar seg bryet med å oppdatere oss, når det er så mange kjipe folk her. Krysser fingrene for at det er noe hun blir lett frisk av! 6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #142 Skrevet 21. januar 2021 Pia Sofia skrev (1 time siden): Det er ekstremt mange kjipe folk her! Uansett om hvor overdramatisk min samboer hadde vært, så hadde jeg hørt på han, vært der for han! Jeg skjønner at hun er redd, og håper hun ikke har grunn til det! Men noe feiler henne jo, og med den bakgrunnen så er det lett å forstå at hun tenker kreft. Hvis hun faktisk har kreft tror jeg ikke hun tar seg bryet med å oppdatere oss, når det er så mange kjipe folk her. Krysser fingrene for at det er noe hun blir lett frisk av! Det er forståelig at hun er engstelig. Og hun er jo åpenbart syk med noe, og har ikke foreløpig fått hverken svar eller behandling. Man kan ringe Kreftforeningen om man tror man har kreft. De kan nok lettere svare enn samboer eller folk her inne. Anonymkode: aeb03...390 3
Pia Sofia Skrevet 21. januar 2021 #143 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er forståelig at hun er engstelig. Og hun er jo åpenbart syk med noe, og har ikke foreløpig fått hverken svar eller behandling. Man kan ringe Kreftforeningen om man tror man har kreft. De kan nok lettere svare enn samboer eller folk her inne. Anonymkode: aeb03...390 Hallo! Hun forventet ikke SVAR, men omsorg! Som et normalt empatisk menneske hadde gitt kjæresten! 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #144 Skrevet 21. januar 2021 Pia Sofia skrev (11 minutter siden): Hallo! Hun forventet ikke SVAR, men omsorg! Som et normalt empatisk menneske hadde gitt kjæresten! En empatisk kjæreste ville blitt bekymra dersom kjæresten i tillegg til å være ukjent syk også så så mørkt på livet og framtida. Anonymkode: aeb03...390 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #145 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En empatisk kjæreste ville blitt bekymra dersom kjæresten i tillegg til å være ukjent syk også så så mørkt på livet og framtida. Anonymkode: aeb03...390 Nei, en empatisk person ville ikke det. Det å kunne sette seg inn i andres følelser, er ikke det samme som å bli revet med av den samme panikken som den andre personen blir revet med av. Bare det å måtte fortelle hva empati er... Jeg blir helt sjokkert over svarene i denne tråden. Virker som mange er her bare for å spre dritt, og konkurrere om å svare andre mennesker styggest mulig. Det er én ting å være redd for kreft. Det kan man bli, fordi man har opplevd at andre mennesker rundt har kreft. Da er det ikke rart om man blir skremt selv. En helt annen ting er å bli redd når man sliter med lungene. Det å ikke få puste, er alvorlig mye mer skremmende, for de fleste, enn det er å ha vondt i et bein eller en arm. Håper virkelig det går bedre med deg, TS. Anonymkode: 5bae8...bff 7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #146 Skrevet 21. januar 2021 Pia Sofia skrev (10 timer siden): Det er ekstremt mange kjipe folk her! Uansett om hvor overdramatisk min samboer hadde vært, så hadde jeg hørt på han, vært der for han! Jeg skjønner at hun er redd, og håper hun ikke har grunn til det! Men noe feiler henne jo, og med den bakgrunnen så er det lett å forstå at hun tenker kreft. Hvis hun faktisk har kreft tror jeg ikke hun tar seg bryet med å oppdatere oss, når det er så mange kjipe folk her. Krysser fingrene for at det er noe hun blir lett frisk av! Helt enig! Pia Sofia skrev (4 timer siden): Hallo! Hun forventet ikke SVAR, men omsorg! Som et normalt empatisk menneske hadde gitt kjæresten! Akkurat! Anonymkode: 5bae8...bff 1
KoopaTroopa Skrevet 21. januar 2021 #147 Skrevet 21. januar 2021 Pia Sofia skrev (11 timer siden): Det er ekstremt mange kjipe folk her! Uansett om hvor overdramatisk min samboer hadde vært, så hadde jeg hørt på han, vært der for han! Jeg skjønner at hun er redd, og håper hun ikke har grunn til det! Men noe feiler henne jo, og med den bakgrunnen så er det lett å forstå at hun tenker kreft. Hvis hun faktisk har kreft tror jeg ikke hun tar seg bryet med å oppdatere oss, når det er så mange kjipe folk her. Krysser fingrene for at det er noe hun blir lett frisk av! Helt enig! Disse tilbakemeldingene kan da ikke være representative for hvordan de fleste hadde støttet sin kjære i en slik situasjon? Helt utrolig. 2
Pia Sofia Skrevet 21. januar 2021 #148 Skrevet 21. januar 2021 KoopaTroopa skrev (16 minutter siden): Helt enig! Disse tilbakemeldingene kan da ikke være representative for hvordan de fleste hadde støttet sin kjære i en slik situasjon? Helt utrolig. Håper virkelig ikke det!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #149 Skrevet 22. januar 2021 Hvordan gikk det med deg, TS? Har tenkt på deg❤️ Anonymkode: 42cd2...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #152 Skrevet 22. januar 2021 Hvor ble det av deg, TS? Hva sa legen? Anonymkode: 97bce...1f4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #153 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 18.57): Det å kunne sette seg inn i andres følelser, er ikke det samme som å bli revet med av den samme panikken som den andre personen blir revet med av... En helt annen ting er å bli redd når man sliter med lungene. Det å ikke få puste, er alvorlig mye mer skremmende, for de fleste, enn det er å ha vondt i et bein eller en arm. Anonymkode: 5bae8...bff Jeg mener ikke bekymra som i få panikk selv, men bekymra for hennes psyke.... Hvis hun virkelig har kreft eller annen alvorlig sykdom, vil hun trenge lamgt mer stamina, eller hjelp til å oppnå det. Kanskje viser prøva hun tar ikke noe klart svar, hva gjør hun da? Hilsen ei som har opplevd mye sykdom, inkudert store problemer med pusten som ingen visste hva kom av....før noen år uti testing, prøving og feiling Anonymkode: aeb03...390
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #154 Skrevet 23. januar 2021 CorvusCorax skrev (På 17.1.2021 den 16.41): Ja? Men igjen, man får ikke et pakkeforløp om det ikke er grunn til det. Røntgen. Hvis det er mistanke om det betyr ikke at man har det. Det står vel heller ikke noe sted at hun er henvist til pakkeforløp. Anonymkode: d6f9e...861 1
got2go Skrevet 23. januar 2021 #155 Skrevet 23. januar 2021 Tror ts har fått beskjed fra legene om at det ikke er noe farlig, og tør derfor ikke komme tilbake til tråden og innrømme det. 12
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #156 Skrevet 25. januar 2021 Skjønner godt ts om hun ikke gidder å svare folk. Jeg er nok ganske hypokonder selv og veldig rask med å Google. Mannen har blitt vandt til det og vi lager humor ut av det 🤣 blitt henvist til mammografi som er om 2 uker. Er jo ganske frustrerende det å gå å vente på svar. Vi er veldig mange som er hypokonder, men samtidig kan man redde sitt eget liv av å være det 🤷♀️ Helt greit å ha meninger, men veldig mange surpadder her inne ser jeg. Går ann å vise et lite snev av sympati og være realistisk samtidig. Håper alt er bra med deg ts, sender en klem 💖 Anonymkode: 606b0...54f 1
Gjest Blondie65 Skrevet 25. januar 2021 #157 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skjønner godt ts om hun ikke gidder å svare folk. Jeg er nok ganske hypokonder selv og veldig rask med å Google. Mannen har blitt vandt til det og vi lager humor ut av det 🤣 blitt henvist til mammografi som er om 2 uker. Er jo ganske frustrerende det å gå å vente på svar. Vi er veldig mange som er hypokonder, men samtidig kan man redde sitt eget liv av å være det 🤷♀️ Helt greit å ha meninger, men veldig mange surpadder her inne ser jeg. Går ann å vise et lite snev av sympati og være realistisk samtidig. Håper alt er bra med deg ts, sender en klem 💖 Anonymkode: 606b0...54f Planlegger du begravelsen din, videosnutter du skal lage til ungene og alt mulig før du har fått prøvesvarene? De fleste her forstår angsten. Det vi derimot ber TS dempe er tanken på at døden er eneste utvei før hun vet mer.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #158 Skrevet 25. januar 2021 Blondie65 skrev (2 timer siden): Planlegger du begravelsen din, videosnutter du skal lage til ungene og alt mulig før du har fått prøvesvarene? De fleste her forstår angsten. Det vi derimot ber TS dempe er tanken på at døden er eneste utvei før hun vet mer. Nei det gjør jeg ikke. men angst kan få hjernen virkelig til å overtenke uten å egentlig mene det 🙈 Det er ikke så lett å kontrollere hverken tanker eller hvordan man sier det. Jeg kan forstå samboeren også at han gjerne vil vente med å tenke kreft før det eventuelt er fastsatt. Samtidig kunne det jo hjulpet henne ved å lytte til hva hun sa. Det å bli avvist sånn gjør jo at man føler seg mer ensom og kan få enda mer angst 🤔 vrien situasjon. Håper det går bra uansett Anonymkode: 606b0...54f 1
Gjest Blondie65 Skrevet 25. januar 2021 #160 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei det gjør jeg ikke. men angst kan få hjernen virkelig til å overtenke uten å egentlig mene det 🙈 Det er ikke så lett å kontrollere hverken tanker eller hvordan man sier det. Jeg kan forstå samboeren også at han gjerne vil vente med å tenke kreft før det eventuelt er fastsatt. Samtidig kunne det jo hjulpet henne ved å lytte til hva hun sa. Det å bli avvist sånn gjør jo at man føler seg mer ensom og kan få enda mer angst 🤔 vrien situasjon. Håper det går bra uansett Anonymkode: 606b0...54f Jeg forstår veldig godt angsten. Men når samboer sier at han ikke orker konkret planlegging av begravelse og verste tenkelige scenario må man jo forstå det også? Det er ikke dermed sagt at en ikke skal dele ut både armkrok og lytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå