Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sovet i 9 timer i natt og ikke gjort noe og er stuptrøtt og sliten. Er dette vanlig på dette stadiet i graviditeten? 

Anonymkode: 06bf6...8fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket jernnivået ditt? Var sånn jeg oppdaget jernmangel. Ellers er noen mer trøtte enn andre i svangerskap. Selv har jeg er veldig økt søvnbehov som gravid.

Anonymkode: 51935...80d

Skrevet

Jeg er generelt veldig trøtt og til tider helt uten energi i dette svangerskapet, straks i uke 26. 

Bunner nok mye i lave jernlager og lavt blodtrykk, og at jeg sover dårlig pga en del smerter i rygg og bekken. Jeg tar jern og forsøker å drikke nok, mer kan jeg ikke gjøre, må bare lytte til kroppen og vente til ungen er ute, også blir man etterhvert vant til å være kronisk trøtt og sliten 😅

Anonymkode: 19752...393

Skrevet

Du beskriver hverdagen min ;)

At det skjer én natt er helt greit, men er det gjentakende så kan du jo snakke med lege.

Anonymkode: 99126...70e

Skrevet

Velkommen til livet som gravid 😅 

Neida, men sjekk jernlagrene dine hos legen, samt blodprosent. Sleit også veldig med energien i mitt første svangerskap, det var så ille at jeg måtte ta meg en dupp etter at jeg hadde dusjet og spist frokost, for da var jeg ferdig for dagen. Da hadde jeg lav blodprosent som ble bedre med litt jern. Dette svangerskapet har ikke vært så ekstremt, men det ble målt lave jernlagre for et par uker siden, og jeg er konstant sliten. Så sjekk slike ting. 
Er alt det bra, er du slik fordi du er gravid. Ikke så mye å få gjort noe med 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 5a643...d27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...