*nordby* Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Leste at mange sykehus stiller med bodyer, bleier, osv osv. Noen som vet om Ahus tilbyr dette på barsel/barselhotell nå som det er korona?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Lurer jeg også på..? Anonymkode: f4154...f43 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Ingen som har født på Ahus siste tiden? Anonymkode: 36909...c1e
Skogkløver Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Bleier har vel alle sykehus? Uavhengig om det er korona eller ikke. Engangsbleier utgjør ikke noen smittefare. Skulle tatt seg ut om de som lå inne noen dager måtte ut og kjøpe påfyll av bleier når det er tomt 😆 Jeg tok med meg et par bleier på sykehuset sånn at jeg hadde til turen hjem igjen. 1
Kassiopeia8 Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Fødte i august. Ahus stilte med alt man trengte. Bodyer, bleier, bind og nettingtruser til mor, sykehusskjorte, svøpetepper, gulpekluter +++. På barselhotellet lå det på et selvbetjent lagerrom, også gikk man bare å plukket med seg det man trengte til rommet sitt. Opplevde da jeg fødte i august at retningslinjene rundt er strenge - altså besøkstid, testing, symptomfri o.s.v., men når man først er der og er sjekket inn - så er det jo ikke isolasjon akkurat. Man er jo tett på jordmødre, leger, barnepleiere - åpenbart siden de skal hjelpe deg å føde barnet ditt, veilede amming, ta tester av barnet. Man holder avstand til de andre foreldrene, men dette skjer ved at folk bare oppholder seg på rommene sine.
*nordby* Skrevet 17. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2021 Kassiopeia8 skrev (2 timer siden): Fødte i august. Ahus stilte med alt man trengte. Bodyer, bleier, bind og nettingtruser til mor, sykehusskjorte, svøpetepper, gulpekluter +++. På barselhotellet lå det på et selvbetjent lagerrom, også gikk man bare å plukket med seg det man trengte til rommet sitt. Opplevde da jeg fødte i august at retningslinjene rundt er strenge - altså besøkstid, testing, symptomfri o.s.v., men når man først er der og er sjekket inn - så er det jo ikke isolasjon akkurat. Man er jo tett på jordmødre, leger, barnepleiere - åpenbart siden de skal hjelpe deg å føde barnet ditt, veilede amming, ta tester av barnet. Man holder avstand til de andre foreldrene, men dette skjer ved at folk bare oppholder seg på rommene sine. Tusen takk for svar! 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå