Gå til innhold

Bli sammen med en som venter barn i juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forelsket i en som venter barn i juli. Exen hans er gravid og jeg er usikker på hvordan dette forholdet vil bli? Tips? Burde jeg gå, eller bli værende?

Anonymkode: d0f7b...6f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noooooooo.....

Løp!

Anonymkode: bd6f6...325

• Liker 41
Skrevet

Nja, jeg ville vært skeptisk. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde holdt meg unna. For mye drama som kan oppstå, og han er i en situasjon hvor fokuset og kjærligheten hans skal rettes mot barnet. Lett for at du blir en som hele tiden må tilpasse deg de 3 andre. Ville ikke følt at det var et likeverdig forhold. Men det er jo meg. 

Anonymkode: b69b2...e93

• Liker 14
Skrevet

Ruuuuuuuuuuuun!!

Anonymkode: e63b1...c31

• Liker 7
Skrevet

Høres ikke ut som tidenes fyr som går fra sin gravide kjæreste og finner seg en ny så fort 😫

• Liker 28
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er forelsket i en som venter barn i juli. Exen hans er gravid og jeg er usikker på hvordan dette forholdet vil bli? Tips? Burde jeg gå, eller bli værende?

Han har ikke klart å være sammen med dama gjennom hele svangerskapet for hans barn en gang? Det er en no brainer! Det kommer selvsagt ikke til å vare nevneverdig lengre enn til den første krangelen. At han i det hele tatt tenker på å involvere seg med andre damer når fokuset hans burde være på noe helt annet, sier mye om hans "karakter". Løp!!

Anonymkode: 79130...274

• Liker 6
Skrevet

Ikke lurt i det hele tatt. Han går inn i en lang periode med unntakstilstand og du vil aldri oppleve å være 1.prioritet.

Anonymkode: 5c55a...5e4

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har ikke klart å være sammen med dama gjennom hele svangerskapet for hans barn en gang? Det er en no brainer! Det kommer selvsagt ikke til å vare nevneverdig lengre enn til den første krangelen. At han i det hele tatt tenker på å involvere seg med andre damer når fokuset hans burde være på noe helt annet, sier mye om hans "karakter". Løp!!

Anonymkode: 79130...274

Det var hun som gikk fra han.

• Liker 2
Skrevet

Nja, det kommer helt an på.
Er du sjalu? Alt samvær med hans barn vil være med mor. De vil måtte tilbringe mye tid sammen og ha mye samarbeid.
Når barnet er en baby så vil ikke far kunne ha barnet alene på overnatting, men kun være med mor og barnet.
Er han en skikkelig fyr, vil han stille opp mye for mor og barnet i starten og kanskje tilogmed overnatte for å ta noen av våkenettene. Kanskje får de en kolikkbaby slik at det blir ekstra mye stress på mor og far.

Om han velger å ikke ha kontakt for å heller satse på deg og kjærligheten, så er han vel ikke noe å samle på, da han vil kunne gjøre det samme mot deg om dere en gang får barn.

Ville jeg gått inn i ett slikt forhold? Nope, aldri. Og jeg er alenemor med ett bra samarbeid med far.

Anonymkode: 9a2e2...501

• Liker 8
Skrevet

Ooooff..lukter bedritne personlige egenskaper av den mannen gjennom skjermen..

Hva er forklaringen hans på at han liksom skal ha rukket å sette  i gang familieforøkelse med eksen, bearbeide følelser og bli klar for nytt forhold på 3mnd?

Anonymkode: 70834...fd3

• Liker 10
Skrevet

Hadde det vært med et ons, så kanskje, men dette hadde jeg ikke begitt meg ut på. Han kommer ut fra det som da trolig har vært et ganske seriøst forhold for bare kort tid siden, og det å bli far er en livsomveltning som kommer oppå det igjen. Han har mange ting han må finne ut av det neste året, og må ha mye kontakt med eksen sin. Det hadde ikke vært noe for meg, om jeg følte at jeg hadde et valg om å la være. Jeg tenker også at det er bekymringsverdig at en mann som "bør" ha så mye annet på den mentale agendaen nå, har tid og overskudd til å finne seg ny kjæreste.. Hans første prioritering en god stund bør jo være farsrollen og en god relasjon til barnets mor. Hva slags kvaliteter forteller det deg at han har, og eventuelt mangler, og hva forteller det deg at du kan forvente av ham i fremtiden? Her er det deg selv du må svare, altså - ikke meg:) 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har hørt om menn som har blitt sammen med gravid kvinne.  Og det har gått bra.

Anonymkode: 77d20...f28

Skrevet

Jeg gjor det. Hun gikk fra han midt i svangerskapet. De hadde det ikke bra før hun ble gravid heller. 

Ikke gjør det. Fokuset hans blir baby og dermed også henne. Det endte opp med at han plutselig (utav det blå for meg) ønsket å prøve på nytt med eksen så de kunne bli familie. Selvsagt kunne jeg ikke hindre dem det. Unner jo barnet å ha begge foreldrene til stedet. Hadde aldri trodd de skulle prøve igjen, men plutselig kom bomba etter noen måneder etter baby ble født. 

Jeg gikk. Selvsagt med dyp kjærlighetssorg som varte en evighet. Fant meg en ny mann. Flyttet inn til han. Eksen min gikk fra dama med barnet og ønsket meg tilbake. Neitakk, jeg elsker livet med min nye problemfrie mann :)

Anonymkode: e5cdc...324

• Liker 11
Skrevet

Aldri, det er drama jeg glatt sier nei takk til. Det finnes nok av karer som ikke er bundet til barn og exer der ute.

Anonymkode: 966f8...1e3

• Liker 3
Skrevet

Hvis du vet hva som mest sannsynlig venter. Dere blir ikke to eller tre i forholdet. Men fire. Mest sannsynlig vil eksen hans trenge hans bidrag på ulike måter både før og etter fødsel. Han skal bli kjent med og ta hånd om sin baby. Du vil være den fjerde i rekka som vil bli prioritert. Du kan umulig ha vært sammen med han lenge, så tenk deg godt om. Syns også fokuset hans burde vært andre ting enn et nytt forhold nå. 

• Liker 2
Skrevet

Tror du at han er forelsket i deg, da? Eller kan det være han er redd for å være alene....

Hva var grunnen til at hun gikk? 

Tror i såfall du må gå inn i det med vidåpne øyne og være veldig rasjonell. Hvis han er en god mann, så kommer han til å sette barnet (og til tider mor til barnet) foran deg, og det må nesten være greit. Han må jo sikkert være hjemme hos barnemor for å bli kjent med barnet de første månedene (hvis ikke året?). 

Hva med å vente og se an når barnet er født, hvordan han er som person, hva slags ansvar han tar osv... Det er jo sikkert lenge å vente hvis du har skikkelig trua på denne mannen, men... 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Tenk at han i 3 år skal ha ukentlige dagsamvær med eksen tilstedet  

Anonymkode: 53f1f...9e9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det var hun som gikk fra han.

Det gjør ikke saken bedre. Har han ikke hatt følelser for henne? 

Anonymkode: 4c0fd...c44

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Har hørt om menn som har blitt sammen med gravid kvinne.  Og det har gått bra.

Anonymkode: 77d20...f28

Hvis pappa'n ikke er til steder ja 

Anonymkode: 53f1f...9e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...