AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Jeg trodde jeg hadde ganske kort syklus, på rundt 26 dager. Jeg går ikke på prevensjon, men vi hopper av i svingen og dette har fungert for oss. Jeg hadde eggløsningsslim rundt nyttårsaften, og vi hadde da sex, og hoppet av i svingen. En uke senere hadde vi vi ubeskyttet sex da eggløsningen var over dor lengst. Men nå når jeg ser på forrige gang jeg hadde mens ser det ut ril atsykkisen lin er noe lengre, nærmere 31 dager. Jeg har følt meg litt rar nede i magen de siste dagen. I dag hadde jeg jeg lott søimzbpander med brunlig/rosa blod da jeg tørka meg. Hvis jeg har syklus på 31 dager skal mensen komme på torsdag. Kan det være festeblødning? Er jeg gravid er det ikke verste krisen, men vi har allerede to barn. Men jeg blir såklart glad! Men ogsålitt redd, hehe. Anonymkode: 5dd50...1cc
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Hvis du hadde eggløsning nyttårsaften så vil det være ganske sent å få en festeblødning nå, egget fester seg rundt 6-12 dager etter eggløsning. Det kan jo være starten på mensen du oppdaget i dag? Man kan spotte noen dager før mensen kommer ordentlig i gang. Men når du har ubeskyttet samleie ved eggløsning kan du selvsagt bli gravid. Ta en test så får du vite sikkert Anonymkode: e8e40...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå