AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Eller la huset hå ut av skekta. Begge ligger ved sjøen, nen hytta har direkte grense til brygge. Huset har tilhørende naust en liten gåtur unna. Har alltid elsket konseptet med hytte, små koselige bygninger. Det mister vi med huset. Samtidig: Huset har innlagt drikkevann og vi slipper forbrenningstoalett. Huset er helt nyoppusset fra utvendig tak og kledning til innvendig. Det er også vei til huset- på hytta må vi ha båt. På godt og vondt. Innspill? Er redd for å sitte i et stort hus og miste hyttekosen. Anonymkode: 34c21...a97
Dingelingdingelang Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Hvor stort er huset og hvor stor er hytta da? Jeg tenker at det er andre ting som avgjør om man får «hyttefølelsen» enn bare størrelsen. Vei og innlagt vann er megastore pluss i min bok!! 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 For lite informasjon. Anonymkode: 922f6...e5f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Vi har hatt besteforeldrehus til hytte, men solgte det og kjøpte hytte istedet. Har overhodet ikke angret selv om vi trivdes i huset. Vi ønsket først og fremst enklere vedlikehold. Et stort, gammelt hus med tilhørende hage krever mye vedlikehold. Vi ønsket oss et enklere liv, der vi kunne bruke mer tid på det vi vil. Anonymkode: 4bed4...81b
Juniper Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Sjekk ut i forhold til boplikt, om dere ikke skal flytte dit. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 For meg ville det Være viktig å beholde huset som hører til i slekta, men er også enig med deg i at hytte ikke er det samme som et hus. Kan dere leie ut huset? Det høres ut som om det er såpass moderne at det ikke vil være noe problem å få leid det ut. Og så se det an om noen års tid. Anonymkode: f462c...880 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 Hva passer deres familie fremover? Har dere barn? Vil dere at alle skal samles i fremtiden med barnebarn etc, så er kanskje hus å foretrekke? Har dere mange venner som kommer på besøk over tid? Har dere stor hytte? Jeg bor en plass der det er mange som har sommerhus. Bedre plass enn hytte, og en plass der de samles med barn, barnebarn og venner. Anonymkode: 8b0b6...b95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå