Gjest Acer Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 (endret) Årene går, og mange par finner etterhvert ut at han eller hun de endret seg i forskjellig rettning. Føler du at det var noe du oversåg i valg av din partner, og du la forlite vekt på ? Det vert bl.a. hevdet at dersom foreldrene er skilt så er det stor sjanse for at også barn av skilte foreldre også blir skilt . Kanskje hadde partneren ein fortid som du ikkje var heilt kjent med før dere flyttet saman ? Det vert ofte sagt " han eller hun leiter seg heimatt " og mange blir en blåkopi fra en av sine foreldre både av utseende og veremåte. Endret 16. januar 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Hva vil du ta opp? At du skal flytte fra kona? Anonymkode: 11039...e97
SoWhat? Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Hva har overskriften med innlegget å gjøre her? Nå skjønte jeg ikke absolutt alt du skrev da det sikkert er nynorsk? Men jeg skjønte ikke hva poenget var her?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Ja klart jeg gjør det. Vil jo vite hvilket menneske det har vært, og vilke verdier og moralsk integritet hen har før jeg satser tid og energi på å bygge et forhold. Anonymkode: 8c24b...793
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja klart jeg gjør det. Vil jo vite hvilket menneske det har vært, og vilke verdier og moralsk integritet hen har før jeg satser tid og energi på å bygge et forhold. Anonymkode: 8c24b...793 Dette er nok helt rett. Jeg har brent meg skikkelig her. Ble sammen med en jente(Dame nå) med en fortid som sugar babe og hadde solgt seg til mange menn for å finansiere studiene. Hun fortalte åpent om dette, og at det var et avsluttet kapittel for flere år siden. Problemet her var ikke henne, men hennes tidligere kunder, som fant henne og ville ha mer. Selv etter 10 år skjedde dette relativt ofte, mer en en gang pr. mnd. Dette fikset jeg ikke, og avsluttet forholdet, selv om hun ikke hadde gjort noe galt den tiden vi var sammen. Fortiden innhentet henne. Jeg tror når du har gått så bevist over streken, de kjenner din identitet osv, da er du fucked for resten av livet. Andre som har tanker om dette ? Anonymkode: d20ce...ee3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå