Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mannen min og jeg er inne i en skikkelig dårlig periode og har i grunn vært det lenge. Vi kommer ingen vei med å prate lenger, det fører bare til krangel eller spydigheter.

Vi har et barn fra før og venter vårt neste til vinteren. Vi er ikke interessert i å gå fra hverandre, men vi sliter!!! Derfor tror jeg vi trenger profesjonell hjelp.

Noen som vet hvordan vi kan få hjelp? Hvem kontakter vi? Må vi gå gjennom fastlegen vår?

Håper noen har svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv familiekontoret, hvis byen du bor i har et slikt. Du trenger ikke henvisning av lege for å gå dit, -det er et såkalt "lavterskeltilbud". Tror det er sosionomer og/eller psykologer som hovedsaklig er rådgivere der. De fungerer som samtalepartnere og kan gi innspill til hvordan du og mannen skal løse problemene i ekteskapet. De kan snakke med dere enkeltvis eller sammen - eller gjerne begge deler.

Sannsynligvis finner du nummeret dit hvis du søker i "Gule Sider" eller mer generelt på nettet.

Skrevet

Hei! Takk for svar.

Tok et søk i Gule sider, det eneste jeg får opp i vår kommune er noe som heter Familievernkontoret, er det det samme?

Skrevet

Ja, det er familievernkontoret du skal kontakte.

Lykke til!

Hilsen Trille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...