Gå til innhold

Barn som hyler og skriker hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I nabolaget er det noen barn, de hyler og skriker hele tiden, for den minste lille ting. 
De høres både inne og ute, aller verst er det om sommeren, da er de stort sett ute hele tiden. 

De fleste av naboene er temmelig lei av dette, det er ikke bare små uskyldige skrik men hyl som skærer seg gjennom marg og bein. 
Foreldra sier ikke noe på det, de sier aldri nei til barna og retter aldri på de, alt er tydligvis lov. 

Anonymkode: 253aa...826

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..og? Er ikke stort du får gjort med det dersom du har sagt ifra til foreldrene deres og de likevel ikke får/gidder å ha kontroll på ungene sine. 

Anonymkode: 6fd26...138

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

I nabolaget er det noen barn, de hyler og skriker hele tiden, for den minste lille ting. 
De høres både inne og ute, aller verst er det om sommeren, da er de stort sett ute hele tiden. 

De fleste av naboene er temmelig lei av dette, det er ikke bare små uskyldige skrik men hyl som skærer seg gjennom marg og bein. 
Foreldra sier ikke noe på det, de sier aldri nei til barna og retter aldri på de, alt er tydligvis lov. 

Anonymkode: 253aa...826

Herregud det er barn. Tenkte som deg før jeg fikk barn selv, da :) Har en rolig og glad gutt uten det problemet selv, men respekterer fortsatt andre foreldre og det faktum at noen barn er sånn uavhengig hvordan foreldrene er! 

Anonymkode: 4f0b9...ddf

• Liker 2
Skrevet

Hyl, latter og lek er bare gøy. Det er lov å lage ekstra lyd ute. Men skrik og overdrivelse er ikke greit. Man skal ikke skrike bare for å lage lyd. 

Jeg har barn hvis noen skulle rette meg på det. 

Ville sagt i fra til foreldrene på en fin måte. Eller skrevet anonymt brev på en fin måte. Men en må være konkret og få fram poenget at lyd er bra og koselig, men ikke på den måten.

Anonymkode: 50717...fcb

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner deg kjempegodt. Jeg hadde blitt helt sprø. 

Anonymkode: d9249...e2b

• Liker 2
Skrevet

Hei nabo!

Anonymkode: ce6f8...09f

Skrevet

Når det gjelder skrik og hyl, så er det helt grusomt å høre på. Bor i nærheten av en park. Og det er nærmest en konkurranse blant barna om å skrike det mest redselsfulle skriket. 

Hadde det skjedd et mord i den parken, så hadde ingen hørt et eventuelt rop om hjelp😋

• Liker 1
Skrevet

Noen barn hyler og skriker mye, mens andre ikke gjør det. Det går nok både på personlighet og oppdragelse. 
Det viktigste er vel at de ikke hyler og skriker inne, men lærer seg at man bruker «innestemme» og tar hensyn til andre innendørs. Ute må barna få utfolde seg mer, men det er klart at de bør lære å ta hensyn også der, for eksempel hvis man har nære naboer. Hva med å si fra til foreldrene på en grei måte? Det er ikke sikkert de tenker over det. 

Anonymkode: cee7d...e15

Skrevet

Når vi ble lært opp til å ikke skrike inne så skrek vi heller ikke ute.

Skrevet

Noen barn har diagnoser, uten at du er klar over det.

Anonymkode: 0151b...2c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...