BKathrine Skrevet 16. januar 2021 #1 Del Skrevet 16. januar 2021 Hei alle dere kreative og flinke folk! Jeg får en sønn om ikke så lenge og har ikke peeiling på navn.. Min far heter Harald, og har litt lyst å inspireres av dette (uten å kalle sønn det samme, hehe). ALLE forslag tas i mot med STOR TAKK <3<3<3<3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Del Skrevet 16. januar 2021 Varianter av Harald: Aril, Arild, Haraldur, Harold, Haroldas, Herold Anonymkode: 0eb1c...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Del Skrevet 16. januar 2021 Vet ikke om dere ønsker et tradisjonsnavn eller noe mer internasjonalt. I siste kategori er jo Harley et navn som har dukket opp litt i Norge de siste årene. Eller så kan man jo bare velge et navn på samme forbokstav. Jeg synes Harald er et flott stødig navn, men synes dere det blir mye med to med samme navn så hva med Tarald, som er nesten likt som Harald, men uttales litt annerledes så blir ikke for likt? Anonymkode: df0f3...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BKathrine Skrevet 16. januar 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke om dere ønsker et tradisjonsnavn eller noe mer internasjonalt. I siste kategori er jo Harley et navn som har dukket opp litt i Norge de siste årene. Eller så kan man jo bare velge et navn på samme forbokstav. Jeg synes Harald er et flott stødig navn, men synes dere det blir mye med to med samme navn så hva med Tarald, som er nesten likt som Harald, men uttales litt annerledes så blir ikke for likt? Anonymkode: df0f3...1dd Er veldig glad i navnet Harald, men det er liksom pappa sitt, hvis du skjønner - hehe Harley var ikke så dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvekk Skrevet 16. januar 2021 #5 Del Skrevet 16. januar 2021 Jeg syns navnene Halvard og Halvor er fine, de er jo litt i samme gate. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. januar 2021 #6 Del Skrevet 16. januar 2021 Halvor eller Hallvard! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #7 Del Skrevet 16. januar 2021 Halvor eller Håvard Anonymkode: ff8bf...687 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Del Skrevet 16. januar 2021 Halvor! Anonymkode: 1faea...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #9 Del Skrevet 17. januar 2021 Tarald Herman Anonymkode: 49150...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #10 Del Skrevet 18. januar 2021 Hjalmar ♥️ Anonymkode: 04060...e5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #11 Del Skrevet 18. januar 2021 Haldor Halvor Halvar Anonymkode: 1369f...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 19. januar 2021 #12 Del Skrevet 19. januar 2021 Mange gode forslag og beklager, men jeg tenkte på Hodor 😄 Av alle forslag her liker jeg Arild og Halvor best hvis det skal ligne Harald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #13 Del Skrevet 23. januar 2021 Haakon eller Olav Anonymkode: dcd58...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå