Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner på mandag I ny jobb. Saksbehandling av pensjon. Nav stat. Porsgrunn.

Er det mange gamle travere,  eller litt yngre miljø tro? Noen som vet? 

Er det betalt lunsj? Sommertid? 

Mulighet for parkering eller må man ta buss kanskje? 

Hvis man ikke var i jobb i fjor, kan jeg prøve å jobb inn ekstra,også ta ut ei uke fri her eller langhelg her og der i sommer? For å få litt fri? 

Får man god opplæring? Ingen erfaring og litt nervøs for å ikke gjøre en god jobb.

Blir lønn forskuddert? At lønn den 12. Er for den hele mnd? Eller er det etterskudd? Eller noe?

Kleskode? 

Får man delt kontor eller kontorlandskap? 

Mye brukerkontakt? 

Mulighet for hjemmekontor på sikt ? 

All info er meget velkommen!! Gleder meg så sykt.

Anonymkode: 3a3cb...c02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg kan svare på er at jeg TROR at lønnen blir betalt den 12. forskuddsvis. 

Anonymkode: 1249c...29f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og jeg kan svare på det med ferie: du har rett på fem ukers ferie i år, men du får ikke feriepenger. Retten til ferie er ikke det samme som opparbeidelse av feriepenger. 

Men du MÅ selvsagt ikke ta ut så mye ferie. Så lenge du ikke har feriepenger, eller ikke har fullt opp av feriepenger, har du lov å ta mindre ferie. Det som er viktig er at du bestemmer deg for hvor mye ferie du skal ha tidlig og avtaler det med arbeidsgiver. De som kjører lønn må vite dette, ellers får du ingen utbetaling i juni, når alle andre får feriepengeutbetalingen sin. 

Endret av Ullvott
  • Liker 1
Skrevet

Det er betalt lunsjpause på 30 min.

Du vil få god opplæring. 

Ingen brukerkontakt, utenom noe på telefon.

Lønn utbetales 11. forskuddsvis. 

Jobber også statlig i NAV, men et annet sted. Noen har eget kontor, andre deler. Hos oss er det noen få gamle travere, flest er nokså nye og unge.

Anonymkode: 7f795...905

Skrevet

Betalt lunsj, sommertid fra 15 mai til 15 september, flexitid.

Håper de gir bedre opplæring enn lokalkontorene, for der er det ofte ikke eksisterende. 

Lønn blir forskuttert den 12.

Kle deg som du vil.

Lite brukerkontakt og da kun på telefon. 

Hjemmekontor vil jeg tro kommer ganske kjapt, de fleste i NAV har hjemmekontor nå.

Anonymkode: cbcb2...5f2

Skrevet

Er dette NAV arbeid og ytelser? Hvor mye tjener du i året? 

Anonymkode: 50a82...e97

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dette NAV arbeid og ytelser? Hvor mye tjener du i året? 

Litt usikker hvem du spør, men om det er meg, så er det pensjon som jeg skrev innledningsvis. NAV Familie- og pensjonsytelser. Startlønna er 458 900 kr. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Litt usikker hvem du spør, men om det er meg, så er det pensjon som jeg skrev innledningsvis. NAV Familie- og pensjonsytelser. Startlønna er 458 900 kr. 

Skjønner😊du bør få opplæring, da det er et stort regelverk du skal håndtere. Er ikke kleskode, men fleksitid og generelt et bra sted å jobbe. Hva slags utdanning har du? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...