Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag i forhold med en fin mann ikke vært stormene forelsket  i han alt har bare vært trygt  . 

I natt drømte jeg om x min. En salig blaning av nåtid og fortid. Han var sånn har vær før han ble psyk  og jeg sånn jeg er nå . Men barna var store    og vi fikk et hemmelig  forhold og det føltes godt  

Jeg våknet opp rimelig forvirret for jeg vil ikke ta i min x med ildtang . Han ødelagt  mye for meg og masse timer hos behandling  for å bygge meg opp igjen. 

Hva i alle dager foregår  opp i hue mitt.?

Anonymkode: 51576...ec0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare hjernen din som rydder opp i gammelt og nytt. Det betyr ingenting.

Anonymkode: e9a43...35a

• Liker 3
Skrevet

Helt normalt å drømme om tidligere opplevelser og fantasere rundt ting som har påvirket livet ditt.

Jeg drømmer ofte om andre, og kan nærmest "forelske" meg i personer når jeg drømmer om dem. Selv om det er personer jeg ikke har snakket med på kanskje 10-15 år. Shit happens, og det går over. 

Anonymkode: 593a6...64e

• Liker 2
Skrevet

Helt normalt . Man våkner litt forelska på nytt 😜🤪,,, men forvirringen gir seg etter morgenkaffen! 

Anonymkode: c8272...6a6

Skrevet

Sånn skjer meg nesten daglig. Jeg drømmer om flere av mine ekser og de jeg har vært forelsket i/drevet med hele tiden. Våkner litt småforelsket, men det går fort over 😂 

Jeg er gift og min ektemann drømmer jeg ikke fine drømmer om. Kun at han er slem n😂

Anonymkode: e53d7...237

Skrevet

Du er ikke skikkelig forelsket i han du er med nå. Han gir deg en trygghetsfølelse, men ikke noe mer.

Tror dessverre den drømmen har noe sannhet i seg. For meg virker det ut som du er i en indre konflikt og benektelse.

Du er redd for x’en, og du elsker ikke mannen du er med nå slik som du gjorde med x’en før han ble psyk.

Du ønsker å kjenne igjen på den følelsen du hadde med x’en før han ble psyk, og du vet innerst inne at du aldri vil få den følelsen med han du er i sammen med nå.

Anonymkode: a1710...8d1

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg vet min nye er den store kjærligheten  men han er derimot min beste venn og et anker. 

X var ikke så bra som jeg drømte han heller. 

Men trur noen har rett i både opprydding og at jeg underbevisst vil ha mere spenning  og romantikk.  Men det blir det  bare drama surr og katastrofe  av . 

Men ikke så forvirret  nå men denne drømme svinser forsatt i bakhodet. Huff. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja jeg vet min nye er den store kjærligheten  men han er derimot min beste venn og et anker. 

X var ikke så bra som jeg drømte han heller. 

Men trur noen har rett i både opprydding og at jeg underbevisst vil ha mere spenning  og romantikk.  Men det blir det  bare drama surr og katastrofe  av . 

Men ikke så forvirret  nå men denne drømme svinser forsatt i bakhodet. Huff. 

Ikke  er mim store kjærlighet skulle det stå 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...