Knirke Skrevet 23. januar 2021 #21 Del Skrevet 23. januar 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Dere som har hytter, føler dere at hver ferie må tilbringes på den? Eller er dere ikke så glad i reise og opplevelser? Anonymkode: 0b924...ea7 Ja takk begge deler. Men jeg jobber rotasjon, og har derfor tid til det. I fjor var jeg 30 døgn på hytta, og hadde planlagt flere ferieturer til utlandet som det ikke ble noe av pga covid .... Det hadde stilt seg veldig annerledes om jeg hadde vært begrenset til 5 uker ferie (kan ikke dra på helgeturer til hytta fordi det blir for langt) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 23. januar 2021 #22 Del Skrevet 23. januar 2021 Jo, kan tenke meg hytte og bo der for det meste, men da må jeg selge leiligheten min i Oslo og leie. Tror jeg takler å bo i kollektiv, men er egentlig for gammel for sånt. Det ideelle ville være at jeg fikk leie og leie videre. Når jeg sier for gammel mener jeg ikke at ingen kan spille musikk osv. Men at jeg har behov for alenetid. Med et stort rom og plass til kontormøbler kunne jeg kanskje... men så er det at jeg da må være sosial på tider av døgnet jeg ikke er det i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #23 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 8.21): Dere som har hytter, føler dere at hver ferie må tilbringes på den? Eller er dere ikke så glad i reise og opplevelser? Anonymkode: 0b924...ea7 Jeg som svarte lengre opp, har fritidseiendom på øde øy og vi må ha egen båt for å komme dit. Vi bor så nær at vi fint kan bruke hytta ei helg, så føler ikke at all ferie MÅ tilbringes der. Vi er glad i å reise utenlands, og har vanligvis to utenlandsreiser pr år på ca en uke hver. Da er det likevel greit med tid til hytteferie. Godt å ha feks to uker sammenhengende der på sommeren, dessuten nødvendig for å få gjort div vedlikehold. Hadde hytta vært så langt unna at vi ikke kunne brukt den ei vanlig helg ville det nok føltes annerledes for meg. Anonymkode: c88bc...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #24 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 8.21): Dere som har hytter, føler dere at hver ferie må tilbringes på den? Eller er dere ikke så glad i reise og opplevelser? Anonymkode: 0b924...ea7 Vanligvis reiser vi på en eller to utenlandsferier i året, men vi har så kort reisevei til hytta vår (halvannen time i bil) så den brukes brukes mye i helger. Stort sett feirer vi både jul og påske på hytta også 😊 Anonymkode: 1a279...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå