AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 For to år siden så flyttet vi fra et hyggelig nabolag og inn i en luftig toppleilighet noen hundre meter unna. Her er det dessverre masse trafikk da det ligger rett ved en fylkesvei og en rundkjøring hvor alle biler bremser og gasser på.. Mannen min trives godt og barna bryr seg ikke om trafikken, det er bare jeg som mistrives voldsomt. Nå utredes det med tanke på å bygge ny fylling like ved her, noe som kommer til å senke verdien på leiligheten... Er jeg urimelig om jeg krever at vi flytter?? Pensjonen vår ligger tross alt i leiligheten!! Problemet er jo at vi kommer til å pådra oss enda mer gjeld ved å flytte, og det er et lite sted så det vil nok ta tid å få solgt... Noen som gode råd? 😔 Jeg er så lei meg på grunn av denne situasjonen som vi har havnet i 😔 Anonymkode: 39cde...b2c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Dere må jo prate om det. Det å kreve noe fører sjelden noe godt med seg. Men jeg skjønner hva du mener. Stillhet er viktig, og jeg har selv hatt mye dårligere livskvalitet når vi har bodd i trafikkerte områder. Nå bor vi på en stor endetomt uten forbigående trafikk, og det er himmelsk! Hvorfor flyttet dere fra det hyggelige nabolaget? Anonymkode: a28b8...1be
sommermor Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Her undersøkte du for dårlig rundt området dere flyttet til. Det burde ikke være noen overaskelse at det er trafikkstøy akkurat.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Ok, da får du flytte. Siden di nevner barn og pensjon i samme innlegg antar jeg at pensjonsalderen er et stykke unna, og dete har god tid til å spare. Luftige topplieligheter pleier å gå unna nesten uansett hvor de er plassert, så det går sikkert fint å få solgt. Anonymkode: 9f010...325
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, da får du flytte. Siden di nevner barn og pensjon i samme innlegg antar jeg at pensjonsalderen er et stykke unna, og dete har god tid til å spare. Luftige topplieligheter pleier å gå unna nesten uansett hvor de er plassert, så det går sikkert fint å få solgt. Anonymkode: 9f010...325 Ikke hvis de er plassert i skogen vel.... Anonymkode: 815e9...b49
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 Folk over hele verden sitter uten tak over hodet. Så dersom du kun mistrives og det ikke påvirker helsa di så det blir skadelig for deg selv eller omgivelsene dine, så er dette reint flisespikkeri. Uten at jeg vet noe om deg og ditt liv, så er akkurat dette lite å klage over. Men det er min mening🤨 Anonymkode: 132e7...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå