Gjest Jiha(d) Skrevet 13. august 2005 #1 Skrevet 13. august 2005 Hei! Vet ikke om dette er det rette forumet. Vil ikke poste det på graviditetsforumet, da jeg håper for Guds skyld at jeg ikke er gravid. Blir nervøs av å poste det der Mensen har jo med KROPP å gjøre??! Jeg skal ta en test. Har ikke hatt mensen på 2 mnd, MEN det er fordi jeg har hoppet over med p.piller. Nå frykter jeg at jeg likevel kan være...kan jeg ta testen nå, eller må jeg vente til jeg liksom skal ha mensen om 2 uker? Har ikke funnet ut dette på nettet, tenkte jeg skulle spørre dere... På forhånd takk for svar
Gjest Jiha(d) Skrevet 13. august 2005 #3 Skrevet 13. august 2005 Hehe, ja det kan jeg jo! Hehe, takker
Gjest Gjest_LINDA_* Skrevet 13. august 2005 #4 Skrevet 13. august 2005 Sorry,hadde ikke noe annet svar enn det. Har ikke mye greie på slikt,serru... Om du ikke vil ringe kan du registrere deg på suss.no og sende meldig,så tror jeg du skal få svar på mobilen...
Gjest Jiha(d) Skrevet 13. august 2005 #5 Skrevet 13. august 2005 Flottings! Da gjør jeg det. Da er det bare å krysse fingrene.
Gjest Gjest_LINDA_* Skrevet 13. august 2005 #6 Skrevet 13. august 2005 Ja.. Håper du får det svaret du ønsker når du tar testen da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå